Cuma, Temmuz 25, 2014

Textual description of firstImageUrl

Ben Efsaneyim 2 Uyanış Filmi Fragmanı izle

 
 
 
Sinemalar.com Puanı: 7.0/10
Yapım: 201? ~ ABD
Tür: Aksiyon , Bilim Kurgu , Dram , Fantastik , Gerilim , Korku , Macera
Oyuncular: Will Smith
Yönetmen: Francis Lawrence
Yapımcı: Akiva Goldsman , James Lassiter
Görüntü Yönetmeni: D.b. Weiss
Alternatif Sonda Will Smith ölmüyor 2. film bu sona göre devam ettirilebilir.

I Am Legend Prequel - Ben Efsaneyim 2 Uyanış Filmi izle

2007 yılında vizyona giren ve başrolünde Will Smith’in yer aldığı I Am Legend, dünya çapında elde ettiği 585 milyon dolarlık hasılatla birlikte başarılı bir işe imza atmıştı. Özellikle filmin 150 milyon dolarlık bir bütçeyle çekilmesi söz konusu olunca.

Bu başarısıyla birlikte sinema dünyasında I Am Legend filminin ikincisi gelecek mi soruları dolaşmaya başladı. Bu soruya ilk cevap filmin senaryo ekibinde yer alan Akiva Goldsman’dan geldi. Kış Masalı filmiyle birlikte ilk yönetmenlik tecrübesini yaşan Goldsman, I Am Legend 2 filmiyle iligli sorulan bir soruya şöyle bir cevap verdi;

“İkinci filmin çekilmesiyle ilgili bir çok denememiz oldu. Hatta bununla ilgili olarak iki farklı senaryo ortaya çıkardık. Özellikle ilk film öncesi senaryosu bir hayli ilgili çekici oldu. Hatta içerisinde hayvanat bahçesinden kaçmış ve virüse maruz kalmış fillerimizde vardı.”

Ancak yaptığı açıklamayla birlikte filmin çekilip çekilmeyeceğine dair kesin bir bilgi yer almasada, yapılan konuşmayla birlikte filmin en azından senaryosunun Goldsman’dan çıkmayacağını düşünebiliriz.

Not: Filmin Yönetmeni Francis Lawrence Ben Efaneyim'in 2. Serisinin Çıkmayacağı açıklandı.

ben efsaneyim 2, ben efsaneyim 2 izle, ben efsaneyim 2 fragman, ben efsaneyim 2 ne zaman, ben efsaneyim imdb, izle, hd, full, ben efsaneyim yorumlar, ben efsaneyim 2 forum

93 yorum:

  1. Hüseyin23:36

    Bu nerden çıktı :) inş. doğrudur bu arada bu son çok daha güzel en azından serinin 2. filmi çıkma ihtimali doğuruyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesınlıkle haklısın katılıyorum yalnız degılsın sende :D

      Sil
    2. Kesınlıkle Haklısın Katılıyorum , Yalnız Değılsın :D

      Sil
    3. Adsız23:39

      yalnız değilsiniz :))

      Sil
    4. Adsız16:04

      yalnız değilsiniz insanlar :D

      Sil
    5. suzan22:36

      bu film o kadar tutulmasına rağmen neden 2. sini çekmiyolar bunun mantıklı bi açıklaması varmıdır acaba?

      Sil
    6. Adsız00:12

      arkadaşlar bende çok istiyorum çıksın diye. ama bi duyan varmı gelişme varmıymış çıkacakmı kimse bişey bilmiyormu ya

      Sil
    7. Gerçekten merakla bekliyorum çıkıp çıkmayacağını keyifle izlemiştim bu ikinci alternatif sonda bana baya sürpriz oldu şimdi gördüm

      Sil
    8. bu son olamaz hem sonra bombayla patlıyordu hemde köprüler bombalanıyordu ama fakat burda köprüden sorunsuz geçiyor hatırlıyormusunuz köprüler f16larla yıkılıyordu virüs öteki kıtaya ulaşmasın diye , gemilerle aktarılma yapıldı ama gerçekten güzelmiş sonu da 2. filmin çıkmasınıda çok isterim ama bana pek mantıklı gelmedi bu sonra

      Sil
    9. bu son olamaz hem sonra bombayla patlıyordu hemde köprüler bombalanıyordu ama fakat burda köprüden sorunsuz geçiyor hatırlıyormusunuz köprüler f16larla yıkılıyordu virüs öteki kıtaya ulaşmasın diye , gemilerle aktarılma yapıldı ama gerçekten güzelmiş sonu da 2. filmin çıkmasınıda çok isterim ama bana pek mantıklı gelmedi bu sonra

      Sil
  2. Adsız22:50

    hayatımın filmi bu lütfen 2.si 3.sü 4. sü ... diye devam etsin sıkılırsak namerdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. the walking dead(dızı) world war z mükemmel izle bence

      Sil
    2. zirvede bırakıyolar

      Sil
  3. Adsız00:31

    yazıklar olsun recep ivedik 4 çıkacak nerdeyse ben efsaneyim 2. si çıkmadı :/

    YanıtlaSil
  4. Adsız04:36

    yıl oldu 2014 halen bekliyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah :D evet yaa... 2015'e yolu var

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. 5. aydayım hala bekliyorum 2014

      Sil
    4. Urfalı13:27

      8. aya girdik :))

      Sil
    5. 2016 Mayıs ;(

      Sil
    6. 2017 ye 1 ay kaldi

      Sil
    7. 2017 ye 1 ay kaldi

      Sil
  5. Bu filmin 2.s, çıkmıcak arkadaşlar haralde :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız02:55

      merhaba tanışalımmı?

      Sil
    2. Adsız03:59

      :D

      Sil
    3. Adsız03:24

      5.a facebook yetmiyormu artık size :D

      Sil
  6. Ezgi00:18

    internet alemini araştırdım girip çıkmadık yer kalmadı ama filmin 2. hakkında hiç birşey yok

    YanıtlaSil
  7. yalan cıkmıcak

    YanıtlaSil
  8. Arkadaslar filmin 2.cisi cıkmayacaktır bosuna beklemeyin bir sitede okumustum yonetmeni açıklamıştı.

    YanıtlaSil
  9. Filmin devamı bu zaten seri bukadar

    YanıtlaSil
  10. ceren02:17

    lütfen çıksın ben çok sevdim bu sonu :)

    YanıtlaSil
  11. bu saatten sonra daha 2 . serisi cıkmaz arkadaslar ümit beklemeyin bosuna ama film cok guzeldi cıkarsada izlerim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hülya01:30

      malasef dediğim gibi çıkmıcak.

      Sil
  12. cıkartsa olurlermi

    YanıtlaSil
  13. seyithan20:34

    çıkacak arkadaşlar sabredin

    YanıtlaSil
  14. Adsız20:56

    arkadaşlar böyle bitmiyor inanmayın zi izledeğimde adam ölüyordu kafam alak bulak odu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. salih21:07

      arkdaşım bu filmin alternatif sonu filmin 2. si çıkarsa bu sona göre devam edecekler.

      Sil
    2. O bomba belki onu öldürmüyo olabilir belki bi zombiyi alıp bombaya çevirir sonrada o zombinin arkasına geçip kurtulabilir yani 1.filmine göre

      Sil
    3. Adsız17:06

      aynen b elki rüya görüyo adam yine

      Sil
  15. Arkadaslar bu filmin 2si 3ü 4ü cikmicak cunku filmin sonunda orjinalinde will smith ölüyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Semih21:05

      alternatif son niye var o zaman demekki zamanında film tutarsa diye burdan devam ederiz çekmişler yoksa niye çeksinler alternatif sonu

      Sil
  16. hakan22:49

    Will Smith öldü boşuna beklemeyin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız22:50

      alternatif sonu izlemedin haralde sen

      Sil
  17. Adsız22:53

    alternatif son tamamen tras yem yani bakti durumlari sikisik hemen bi film uyduracaklar ayrica cekilse bile buyuk bi beklenti olmasin haftalik dizi gibi siradan olabilir

    YanıtlaSil
  18. Arkadaşlar şimdi izlediğimiz 2.alternatif filmi vazgeçilmiş sahne sonrada sahne 1.alternatife çevrilmiş

    YanıtlaSil
  19. Adsız15:07

    çıkmicaaka arkadaşlar

    YanıtlaSil
  20. osman15:08

    keşke çıksa

    YanıtlaSil
  21. ziya23:16

    100% çıkacak bana güvenin

    YanıtlaSil
  22. Adsız21:17

    Bu filmin sonu böyle bitmiyodu benim izledigimde camı kırıyolardı sonra el bombasi patlatiyodu hepsi ölüyodu baş roldeki de öluyodu ?????

    YanıtlaSil
  23. Adsız19:49

    “İkinci filmin çekilmesiyle ilgili bir çok denememiz oldu. Hatta bununla ilgili olarak iki farklı senaryo ortaya çıkardık. Özellikle ilk film öncesi senaryosu bir hayli ilgili çekici oldu. Hatta içerisinde hayvanat bahçesinden kaçmış ve virüse maruz kalmış fillerimizde vardı.”

    adamlar çekmek istemiş ama becerememiş bunu anlıyorum bu yazıdan :D

    YanıtlaSil
  24. Adam Single21:37

    very soon

    YanıtlaSil
  25. Adsız19:30

    abi çok iyi yaa :D

    YanıtlaSil
  26. belki zombi insafa gelir öldürmez will:'îakıllıya :)

    YanıtlaSil
  27. Adsız16:30

    will seri filmlerde oynamıyacağını söylemişti

    YanıtlaSil
  28. Çok güzel bir filim ya karlar ülkesi gibi

    YanıtlaSil
  29. Abdullah02:54

    siteye nerden girdim bilmiyorum ama yorumları okuyunca filmi merak ettim indirdim izledim şuan bende sizin gibi 2 yi bekliyorum :D

    YanıtlaSil
  30. Arkadaşlar filmin yönetmeni olan Francis Lawrence'nin şubat ayında yapmış olduğu bir röportajında filmin 2.sini çekmek istediklelerini söylüyor ama 1.filmle çok kopuk bir senaryo oluduğu için filmin serisini çekmekten vazgeçtiklerini belirtiyor.

    kusura bakmayın arkadaşlar kimseyi hayal kırıklığına uğratmak istemezdim. ama biz bu konuyu açtığımızda 2011 yılında bu filmin serisi çekilecek denmişti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. of ya keşke cıksa :(

      Sil
    2. Adsız02:54

      arkadaşlar ben ümidimi kestim bari film önerinde izleyelim ben efsaneyim'e benzer filmler varmı?

      Sil
    3. Adsız23:45

      teşekkürler bilgilendirme için ama zaten will smith seri filmlerde oynamayacağını söylemişti daha önce

      Sil
  31. walking dead var ama o dizi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız21:03

      evet arkadaşlar çok güzel bir dizi kesinlikle izlemeniz tavsiye ediyorum

      Sil
    2. Adsız02:43

      aynen buraya gelen herkes izlemeli bence tam istediğiniz tarz:)

      Sil
    3. Adsız18:06

      2010 Yılından Beri Aralıksız İzlediğim Ve Şuan 5.Sezonu Beklediğim Bir Dizi:)
      En Sevdiğim Karakter İse Shane'di...Ama Öldü Bende Adamın Her Dediği Çıktı Dizi'de Rick Grubu Korumak Maksadıyla Öldürmüş Olabilir Fakat Grubun İçindeki En Sağlam Adamdı Zaten Öldükten Sonra Aksiyon Kalmadı Bir Ara Vali Denen Psikomanyak Çıktı Fakat Oda Uzun Sürmedi :) Yeni Favori Adamım Abraham :D

      Sil
    4. ufuk03:27

      32.c Abrahamdan ne istiyorsunnn:D yazık değilmi adama? niye ekmeğiyle oynuyorsun :D

      Sil
  32. Adsız20:46

    yüzük snra bu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilhan02:42

      ben efsaneyim sonra yüzük :)

      Sil
  33. Adsız18:09

    Of
    Bjki

    YanıtlaSil
  34. Adsız03:35

    ismi gibi efsane olarak kaldı desenize

    YanıtlaSil
  35. Adsız00:43

    film kıtlığında ne giderdi ama :)

    YanıtlaSil
  36. özge00:51

    ben izledim bu filmi çok beğendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız17:37

      nereye izledin çıkmadıki film :d

      Sil
    2. özge01:35

      ilk filmden bahsediyor olamazmıyım acaba adsız?

      Sil
  37. kerem19:03

    yorumlara baktım filmi merak edip izledim izlemez olaydım ne kadar sıkıcı bir film hiç birşey anlamadım filmden. 2. serisi çıkmaması iyi olmuş çok gereksiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız19:51

      bu kadar insan boşuna beğenmiş o zaman filmi beğenmemiş olabilirsin ama gereksiz sözcüğü ne demek oluyor?

      Sil
  38. Saffet21:09

    beyler kesin bilgi aldım filmin çekimlerine önümüzdeki aylarda başlanacak...

    YanıtlaSil
  39. Adsız13:26

    ollley beee film çıkacakmışşşş :)

    YanıtlaSil
  40. Adsız01:28

    http://trbuguntvhaber.blogspot.com.tr/2013/09/ben-efsaneyim-2-uyanis-filmi-fragmani-izle.html arkadaşlar seri bitti diyenlere :)

    YanıtlaSil
  41. Adsız01:29

    Anlamadım ki benim izledimde sonunda adam bomba ile o zombie lerin üstüne koşup kendini feda ediodu kadın kurtuluodu ama bu sitrdekinin sonunda beraber kurtulurlar iki farklı son bu nasıl oluyor

    YanıtlaSil
  42. Adsız12:50

    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  43. Adsız18:06

    birincisini kaldırmışlar galiba neden

    YanıtlaSil
  44. Walking Dead izleyin kesinlikle pişman olmasınız şuan 5.sezonda:)

    YanıtlaSil
  45. bazı gerzek arkadaşlar ben efsaneyim filminde simith ölüyor diye filmin sonuna böyle bir alternatif son hazırladılar yani 2. çıkmayacak

    YanıtlaSil
  46. Adsız15:42

    YALNIZ DEĞİLSİNİZ :D :D

    YanıtlaSil
  47. Adsız13:27

    2017 oldu ne çekiniyonuz çıksın artık serisi olsun hatta çok süper bir film şahsen ama bu sene çıkacak bence ilk söylemlerinde 2017 de 2.si olacak diyorlardı ama neyse bakalım nolucak film çekiminden gelen parayı daha bitiremediler heralde çekilirken harcanan paranın 100 mistini kazandılar heralde :D ye ye bitmedi daha ama bu sene o kadar çok güzel filmlerin 2. si gelicekki bununda kesin gelmeli bence.

    YanıtlaSil
  48. arkadaşlar film felan çıkmayacak izleyenler sonunu beğenmediği için alternatif bir son hazırladılar böyle bitti diye.anlayacağınız diye bişey çıkmayacak.

    YanıtlaSil
  49. Adsız16:52

    yıl oldu 2017 hala bekleyenler?

    YanıtlaSil

Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için Beni bilgilendir kutucuğuna tıklayabilirsiniz.