Pazar, Haziran 01, 2014

Textual description of firstImageUrl

KPSS Son 8 Yılda Çıkmış Sorular Ve Cevapları

KPSS'ye nasıl hazırlanmalıyım? KPSS'de ne tür sorular çıkabilir? KPSS çıkmış sorular ve cevaplarını nereden bulabilirim. Tüm dönemler KPSS çıkmış sorular ve cevapları burada. KPSS sınavlarına hazırlanmanın en etkin yolu önceki dönem çıkmış soru ve cevaplarını çözmekten geçiyor.KPSS, Genel yetenek, genel kültür, eğitim bilimleri ve KPSS A grubu olmak üzere dörde ayrılmaktadır. KPSS'de geçmiş senelerde çıkmış sorular ve cevapları sizler için derledik.

İşte yıl yıl kpss çıkmış sorular ve cevapları:

2006 Kpss Lisans Düzeyi Soru Kitapçıkları ve Cevap Anahtarı
2006 Kpss OrtaÖğretim ve ÖnLisans Düzeyi Soru Kitapçıkları ve Cevap Anahtarı

2007 Kpss Lisans Düzeyi Soru Kitapçıkları ve Cevap Anahtarı

2008 Kpss Lisans Düzeyi Soru Kitapçıkları ve Cevap Anahtarı
2008 Kpss OrtaÖğretim ve ÖnLisans Düzeyi Soru Kitapçıkları ve Cevap Anahtarı

2009 Kpss A-Grubu ve Öğretmenlik Soru Kitapçıkları ve Cevap Anahtarı

2010 Kpss Lisans Düzeyi Soru Kitapçıkları ve Cevap Anahtarı
2010 Kpss OrtaÖğretim ve ÖnLisans Düzeyi Soru Kitapçıkları ve Cevap Anahtarı
2010 Kpss Eğitim Bilimleri Düzeyi Soru Kitapçıkları ve Cevap Anahtarı

2011 Kpss A-Grubu ve Öğretmenlik Düzeyi Soru Kitapçıkları ve Cevap Anahtarı

2012 Kpss Lisans Düzeyi Soru Kitapçıkları ve Cevap Anahtarı
2012 Kpss OrtaÖğretim ve ÖnLisans Düzeyi Soru Kitapçıkları ve Cevap Anahtarı

2013 Kpss Öğretmenlik Alan Bilgisi (ÖABT) Soru Kitapçıkları ve Cevap Anahtarı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için Beni bilgilendir kutucuğuna tıklayabilirsiniz.