Çarşamba, Eylül 25, 2013

Textual description of firstImageUrl

Liselerde Sözlü Sınavı Kalktı Mı?

Geçme ile kalma sınırında olan liseli öğrencilerin imdadına koşan sınavlardan birisi de şüphesiz yapılan sözlü sınavlarıdır. Liselerde sözlü sınavı kalktı mı konusu öğrencilerin en çok konuştuğu konulardan birisi haline geldiğinden dolayı sizlere bu konu hakkında bilgi vermek istiyoruz.

Sizlerinde bildiği gibi bu yıl eğitim öğretim alanında çok sayıda yeniliğe imza atıldı. Yapılan bu yeniler arasında sözlü sınavı da yer almaktadır. Eğitimi güçleştirici özelliğinin olduğuna inanılmış olmasından dolayı liselerde sözlü sınavının kaldırıldığı açıklandı.

Sözlü sınavının kaldırılması gözünüzü korkutmasın çünkü yapılan açıklamalar dikkate alındığında öğretmenlere kanaat notu verme hakkının getirildiği bariz bir şekilde bellidir. Geçme sınırında olan bir öğrenciyseniz öğretmeninize derslerinize sıkı bir şekilde çalıştığınızı gösterebilirsiniz öğretmeniniz bu doğrultuda size puan verecektir. Ayrıca saygılı bir kişiliğe sahip biriyseniz bu tutumunuz puanınızın yükselmesini sağlayacaktır. Hepinize eğitim öğretim hayatınızda başarılar dileriz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için Beni bilgilendir kutucuğuna tıklayabilirsiniz.