Pazar, Şubat 09, 2014

Textual description of firstImageUrl

Adını Kalbime Yazdım 09 Şubat 2014 izle

Adını Kalbime Yazdım canlı izle, Adını Kalbime Yazdım online izle, Adını Kalbime Yazdım tek parça izle, Adını Kalbime Yazdım İzle 09 Şubat 2014 indirmeden izle

Adını Kalbime Yazdım

Tarih :09.Şubat.2014
Saat :19:45 - 22:45 (180 dakika)
Tür :Dizi (Dram)
Yönetmen :Metin Balekoğlu
Oyuncular :Serhan Yavaş, İpek Karapınar, Tolga Güleç, Meltem Miraloğlu
Özet :Kan davası nedeniyle yıllar önce toprağından sürülen Ömer'in öyküsü...

Bozbey ailesi, özellikle de Kadir, çok zor bir kararla karşı karşıyadır. Diyar yakalanmıştır ve cezası kesilmek zorundadır. Ceylan ise yeniden Hasan'ın eline düşer. Üstelik Ceylan bu kez, annesi ve Kadir arasında bir seçim yapmak zorunda kalacaktır. Halil ve Leyla, acil bir hasta için gittikleri ücra köyde mahsur kalırlar. Nasır, Zilan'ın babasının itirafını kullanarak iki aile arasındaki barışın bozulduğunu ilan eder. Dicle'yi de acı bir sürpriz beklemektedir. Bütün gerçekleri itiraf ettiği intihar mektubu kayıptır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için Beni bilgilendir kutucuğuna tıklayabilirsiniz.