Pazartesi, Şubat 17, 2014

Textual description of firstImageUrl

Adını Kalbime Yazdım 16.Bölüm Fragmanı

Adını Kalbime Yazdım, Adını Kalbime Yazdım 16.bölüm, Adını Kalbime Yazdım 23 şubat pazar, Adını Kalbime Yazdım 23.02.2014, Adını Kalbime Yazdım fragmanı, Adını Kalbime Yazdım İpek Karapınar, Adını Kalbime Yazdım Serhan Yavaş, Adını Kalbime Yazdım show tv, Adını Kalbime Yazdım tanıtım, Adını Kalbime Yazdım yeni dizi

Yapım: Focus Fılm
Yapımcı: Nilgün Sağyaşar
Yönetmen: Metin Balekoğlu
Senaryo: Şebnem Aksoy Açıkalın, Saim Umut Açıkalın
Sanat Yönetmeni: Fırat Çete
Görüntü Yönetmeni: Alparslan Demir
Müzik: Nail Yurtsever
Kurgu: Kemalettin Osmanlı


Oyuncular: Serhan Yavaş (Ömer), İpek Karapınar (Leyla), Tolga Güleç (Halil), Meltem Miraloğlu (Dicle), Emel Göksu (Kureyşa), Erkam Aydar (Kadir), Özge Korkmaz (Zilan), Fatma Öney (Fidan), Sertan Erkaçan (Emin Ali), Aybike Turan (Selin), Kadir Turan (Celil), Pervin Ünalp (Fazıla), Dine Altınok (Binnaz)

Konusu: Mardin’li köklü bir aile olan Bozbeyler’in büyük oğlu Ömer, İstanbul’da büyümüş ve kendine bir hayat kurmuştur. Yolu İstanbullu Leyla ile kesişen Ömer’in karşısına ummadığı bir anda “töre” çıkar! Düşman aile Pehlivanların yeni ağası Halil’in alevlendirdiği intikam ateşi, İstanbul’a kadar sıçrayıp, iki gencin hayatının ortasına düşer.

Adını Kalbime Yazdım yeni bölümleriyle her Pazar akşamı Show Tv’de.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için Beni bilgilendir kutucuğuna tıklayabilirsiniz.