Salı, Şubat 11, 2014

Textual description of firstImageUrl

Ben Efsaneyim Filmini izle

Ben Efsaneyim, Ben Efsaneyim 2, Ben Efsaneyim filmi, Ben Efsaneyim fragmanı, ı am legend, Ben Efsaneyim hd, Ben Efsaneyim yotube, Ben Efsaneyim 2 fragmanı, Ben Efsaneyim fragman izle, Ben Efsaneyim altyazı, Ben Efsaneyim türkçe dublaj, Ben Efsaneyim 720p 1080p hd hq izle

Ben Efsaneyim

Tarih :11.Şubat.2014
Saat :22:00 - 00:00 (120 dakika)
Tür :Sinema
Yönetmen :Francis Lawrence
Oyuncular :Will Smith, Alice Braga, Charlie Tahan, Salli Richardson-Whitfield
Özet :Bir salgın nedeniyle insanoğlunun yok oluşunun ardından dünyada köpeğiyle yapayalnız kalan bir adam...

Robert Neville, bir salgın nedeniyle tüm insanların öldüğü, kalanlarınsa mutasyona uğrayıp canavarlaştığı bir ortamda 'normal' kalabilen tek insandır. Giderek yalnızlığın getirdiği umutsuzlukla mücadele edemez hale gelen Neville, günün birinde genç bir kadın ve küçük bir çocuğa rastladığında hayatın kendisi için bir anlamı olabileceğini düşünmeye başlar.

1 yorum:

  1. Adsız01:33

    süper film izlemeniz gereken filmler listesine ilk sıraya bu filmi koyun arkadaşlar

    YanıtlaSil

Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için Beni bilgilendir kutucuğuna tıklayabilirsiniz.