Pazartesi, Şubat 17, 2014

Textual description of firstImageUrl

Beni Affet 500.Bölüm Özeti (17 Şubat 2014 Pazartesi / Star Tv)

Beni Affet, Beni Affet 17 şubat pazartesi, Beni Affet 17.02.2014, Beni Affet 3.sezon, beni affet 500, beni affet 500 bölüm özeti, Beni Affet 500.bölüm, Beni Affet Murat Danacı, Beni Affet özeti, Beni Affet Özgün Çoban, Beni Affet Şeyma Korkmaz, Beni Affet star tv

Beni Affet 500.Bölüm Özeti



Kemal, Şahin’in hastalığıyla ilgili gerçekleri söyleyecek olan Doktor Nihat’ın tehdit edildiğini öğrenir. Küplere binen Kemal, karısı ve ailesine Şahin’in yaptıklarını kanıtlama peşine düşer.

Şahin’in ise ikili hayatı O’nu zorlamaya başlamıştır. Şahin karısı Şebnem’in takibi altındadır.

Umut’un ise Leyla’ya anlamlı bir sevgililer günü sürprizi vardır.

Feride ve Cüneyt gözlerini açan Tunç’u ziyarete gelir. Geçirdiği ameliyattan sonra karşısına ilk kez Feride’yi gören Tunç ise yaşananları hatırlamamaktadır.

Öte yandan Dilek’le tekrar karşılaşan Osman, Dilek’ten Feride hakkında duydukları karşısında şoke olur. Soluğu Zühre’nin yanında alan Osman’ın bilmediği gerçek nedir?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için Beni bilgilendir kutucuğuna tıklayabilirsiniz.