Perşembe, Şubat 06, 2014

Textual description of firstImageUrl

Beni Affet izle 06 Şubat 2014

Beni Affet canlı izle, Beni Affet online izle, Beni Affet tek parça izle, Beni Affet İzle 06 Şubat 2014 indirmeden izle

Beni Affet
Tarih :06.Şubat.2014
Saat :17:15 - 19:00 (105 dakika)
Tür :Dizi (Dram)
Yönetmen :Gürsel Ateş
Oyuncular :Nusret Şenay, Ulviye Karaca, Mert Altınışık, Gaye Turgut

Özet :Ankaralı, üç çocuklu bir ailenin nesilden nesile aktarılan sırlar ve gizemlerle dolu hikayesi...

Geçmişteki yangının ortaya çıkmasından korkan Osman ve Zühre, Dilek'i kendilerinden uzaklaştırmak için bir yol bulurlar. Abisini arayan Dilek, Osman'dan duyduklarına inanacak mı? Diğer taraftan Eylül'ün Alper için verdiği ifadede bir açık yakalayan Cüneyt, bunu kendi lehine çevirmek ister. Cüneyt ve Feride, Eylül'den kurtulabilmek için yeniden umutlanır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için Beni bilgilendir kutucuğuna tıklayabilirsiniz.