Salı, Şubat 04, 2014

Textual description of firstImageUrl

Benim Hala Umudum Var 04.Şubat.2014 izle

Benim Hala Umudum Var 04.Şubat.2014 son bölüm izle, Benim Hala Umudum Var 04.Şubat.2014 bölüm neler olacak, Benim Hala Umudum Var 04.Şubat.2014 , Benim Hala Umudum Var 04.Şubat.2014 izle, Benim Hala Umudum Var 04.Şubat.2014 bölüm tekrarı izle, Benim Hala Umudum Var 04.Şubat.2014 özeti izle, Benim Hala Umudum Var 04.Şubat.2014 full izle, Benim Hala Umudum Var 04.Şubat.2014 bölüm hd izle, Benim Hala Umudum Var 04.Şubat.2014 tek parça izle, Benim Hala Umudum Var 04.Şubat.2014 bölüm indir, Benim Hala Umudum Var 04.Şubat.2014 bölüm torrent

Tarih :04.Şubat.2014
Saat :21:45 - 00:45 (180 dakika)
Tür :Dizi (Dram)
Yönetmen :Nisan Akman
Oyuncular :Berk Oktay, Gizem Karaca, Şükrü Özyıldız, Sermin Hürmeriç

Özet :İstanbul'da annesi, kız kardeşi, üvey babası ve üvey kardeşleri ile birlikte yaşayan, Umut'un öyküsü...

Hakan, Emel'e Rüzgar'ın çarptığı gerçeğini Umut'tan saklamaktadır. Umut'un hayatına yön verebilmek için yeni bir kariyer planı hazırlar. Artık Asude'nin ajansına bağlı olmayacaktır. Hakan'ın Asude'ye bunu söylemesiyle Asude çılgına dönse de Umut'un kararıyla çaresiz kalır. Annesinin ölümüyle derinden sarsılan Ozan, babasına; annesinin kazadan önce onu aradığını ve söyledikleriyle ne anlatmak istediğini sorar. Ragıp ise Özen ile olan ilişkisini deşifre etmemek için Ozan'a yalan söyler. Babasının anlattıklarıyla Ozan artık Hakan'ın hayatındaki her şeyi elinden aldığını düşünmektedir. Hakan'dan intikamını almak için bir planı vardır. Ona yardımcı olacak tek kişi ise Asude'dir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için Beni bilgilendir kutucuğuna tıklayabilirsiniz.