Cumartesi, Şubat 15, 2014

Textual description of firstImageUrl

Benim Hala Umudum Var Bitti mi, Bitiyor mu, Finali Ne Zaman?

Dizinin yapım şirketi Gold Film, resmi Twitter sayfasından duyurdu: "Benim Hala Umudum Var' dizisi 33. bölüm itibarıyla final yapacaktır. Bizleri yalnız bırakmayan, desteklerini esirgemeyen tüm izleyicilerimize, tüm ekip arkadaşlarımıza teşekkür ederiz."


Başrollerini Gizem Karaca, Şükrü Özyıldız ve Berk Oktay'ın paylaştığı Benim Hala Umudum Var’da; İstanbul'un gösterişsiz semtlerinden birinde annesi, üvey babası ve üvey babasının çocuklarıyla birlikte yaşayan 23 yaşındaki Umut‘un hayat hikayesi anlatılıyor.

Star TV'de yaz döneminde ekrana gelen, daha sonra başarılı reyting performansı nedeniyle eylül ayından itibaren yeni sezonda da devam etmesine karar verilen Gold Yapım dizisi Benim Hala Umudum Var, Fox Tv'ye transfer oldu.

Benim Hala Umudum Var dizisi 25. bölüm Star Tv de yayınlandı daha sonra 9 Ocak 2014 Perşembe Fox Tv'ye geçti. Yeni kanalında beklenen performansı gerçekleştiremeyen dizi final kararı aldı. Dizi 25 Şubat 2014 Salı günü yayınlanacağı 33. bölüm ile final yapacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için Beni bilgilendir kutucuğuna tıklayabilirsiniz.