Salı, Şubat 11, 2014

Textual description of firstImageUrl

Benim İçin Üzülme 11 Şubat 2014 izle

Benim İçin Üzülme Son Bölüm izle, Benim İçin Üzülme canlı izle, Benim İçin Üzülme online izle, Benim İçin Üzülme tek parça izle, Benim İçin Üzülme İzle 11 Şubat 2014 indirmeden izle

Benim İçin Üzülme

Tarih :11.Şubat.2014
Saat :20:00 - 23:15 (195 dakika)
Tür :Dizi (Dram)
Yönetmen :Serkan Birinci
Oyuncular :Fulya Zenginer, Tansel Öngel, Eren Hacısalihoğlu, Ünal Silver
Özet :Farklı hikayeleri, güçlü ve renkli karakterleriyle İstanbul'dan Batum'a, Kars'tan Artvin Hopa'ya kadar uzanan bir aşk masalı...

Arabasının fren ayarlarıyla oynandığından habersiz yola çıkan Niyazi, dik yokuşlardan aşağıya inerken frenlerinin tutmadığını fark ettiğinde şok olur. Süratle ilerleyen aracı ancak çarparak durdurabilecektir ama yanındaki hamile Filiz'e ne olacaktır? Niyazi bu kazanın altında başka bir şey aramaktadır. Harun ise planladığı kazayı Niyazi'nin fark etmesinden önce üstünü kapamak için tekrar Yaşar'ı devreye sokar. Filiz, başlarına gelenler için Buke'yi suçlamaktadır ve ruh hali giderek bozulmaktadır. Yılmaz, Birgül ve Bahar'ı Batum'a götürürken Filiz hiç kimsenin ummadığı bir şey yapar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için Beni bilgilendir kutucuğuna tıklayabilirsiniz.