Pazar, Şubat 09, 2014

Textual description of firstImageUrl

Yurdum İnsanı 09 Şubat 2014 izle

Yurdum İnsanı canlı izle, Yurdum İnsanı online izle, Yurdum İnsanı tek parça izle, Yurdum İnsanı İzle 09 Şubat 2014 indirmeden izle

Yurdum İnsanı

Tarih :09.Şubat.2014
Saat :14:00 - 16:15 (135 dakika)
Tür :Eğlence (Eğlence Programı)
Özet :Heyecan dolu yarışmalar, eğlence ve kahkaha bir arada...

Birbirinden renkli yarışmacıların izleyicileri ekrana kilitleyen performansları Yurdum İnsanı'nda... Programın sunucuları Çağla Şikel ve Alişan'a Necla Ana eşlik ediyor. Kapıları herkese açık olan Yurdum İnsanı'nda eğlence, kahkaha ve heyecan dolu yarışmalar bir arada... Herkesi şaşırtan kabiliyetler, gün yüzü görmemiş icatlar, Anadolu insanının tüm doğallığı Çağla Şikel ve Alişan'ın sunumuyla ekrana taşınıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için Beni bilgilendir kutucuğuna tıklayabilirsiniz.