Cuma, Mart 07, 2014

Textual description of firstImageUrl

2013-2014 Açık Öğretim Lisesi Yeni Kayıt ve Kayıt Yenileme SON TARİH

açık öğretim lisesi kayıt yenileme 2014 ziraat ,açık öğretim lisesi kayıt tarihi 2013-2014, açık lise kayıt yenileme tarihi 2014, açık öğretim 2013 2014 kayıt tarihi lise, açık lise kayıtları ne zaman, 2014 açık lise kayıtları, 2013 açık lise kayıtları, açıköğretim lisesi, açıköğretim lisesi kayıt ücreti, açıköğretim lisesi kayıltarı ne zaman, 2014 açıköğretim lisesikayıt tarihleri

Açık öğretim lisesine kayıt yaptıracak veya kayıt yenileme işlemleri için aşağıda kayıt yenileme tarihlerini bulabilirsiniz... Kayıt tarihi ve kayıt ücreti yazımızın devamında...
2013-2014 Açık Öğretim Lisesi Yeni Kayıt ve Kayıt Yenileme


Açık öğretim Lisesi Kayıtları Ne Zaman?


KAYIT YENİLEME

7 MART 2014'E  UZATILDI...



AOL KAYIT YENİLEME TARİHİ3 Şubat 2014 – 7 Mart 2014 (2. Dönem Kayıt Yenileme )



Açık Öğretim Lisesine yeni kayıt yaptıracak olan öğrencilerden, 18 yaşını doldurmamış olanların velileri ile birlikte (zorunlu nedenlerle yurtdışında olanlar veya geçerli mazereti olanlar hariç), 18 yaşını doldurmuş olanların ise bizzat kendilerinin Halk Eğitimi Merkezi ile Meslekî Eğitim Merkezi Müdürlüklerine başvurması gerekmektedir.

ÖNEMLİ!!!!
21 Kasım - 4 Aralık 2013 tarihleri arasında Kimler Kayıt Yaptırabilir?

2012 yılı ve sonrasında ortaokul veya imam-hatip ortaokulunu tamamlayanlar (ortaokul tamamlama belgesi ile).



Başvuru Tarihleri
 
Açık Öğretim Lisesi 2013 – 2014 Eğitim Öğretim Yılı Yeni Kayıt Başvuru Tarihleri:
 
21 Kasım – 04 Aralık 2013
 

Başvuru Yeri
 
İl ve ilçelerde bulunan Halk Eğitimi Merkezi ile Meslekî Eğitim Merkezi Müdürlükleri,
 
Yeni Kayıt Katılım Bedeli
 
Açık Öğretim Lisesine yeni kayıt yaptıran öğrenciler, her yıl belirlenen yeni kayıt katılım bedelini ödemek zorundadırlar. 2013-2014 öğretim yılı için yeni kayıt katılım bedeli olarak belirlenen 25 TL.’nin;
20 TL.’si Ziraat Bankası, Vakıflar Bankası veya Halk Bankasının herhangi bir şubesine T.C. Kimlik numaralarını bildirerek Açık Öğretim Lisesi Yeni Kayı Kurumsal Tahsilât Programı aracılığı ile ödenecek (Halk Bankası ayrıca havale ücreti talep etmektedir).
5 TL.’si ise kaydını yaptıracağı Halk Eğitimi Merkezi ile Meslekî Eğitim Merkezi Müdürlüleri okul aile birliğinin vereceği banka hesap numarasına veya söz konusu okul müdürlüklerine okul aile birliğinin makbuzu karşılığında ödenecektir.

Açık Öğretim Lisesi katılım bedelini ilgili bankaya ödeyenlerin katılım bedelini ödediğine dair bilgiler sistem üzerinden görülebilmektedir. Katılım bedelini ödemeyen veya eksik/yanlış ödeyenlerin kayıtları sistem tarafından yapılamamaktadır.



Açık öğretim Lisesi Kayıt Ücreti Ne Kadar?

2013-2014 Açık öğretim Liselerine Kayıt Ücretleri:  20 TL
( 5 TL de kayıt yapılacak olan kurum hesabına yatırılacaktır )


Açık öğretim Lisesi Kayıt Ücretleri Nereye Yatırılacak?

AOL kayıt ücreti olan 20 TL aşağıdaki bankalara yatırabilirsiniz ve ayrıca kayıt yapılan kuruma da 5 TL ücret ödenecektir.

- Ziraat Bankası
- Vakıflar Bankası
- Halk Bankası


Açık öğretim lisesi kayıtları ile  ilgili sorularınızı YORUM bölümünden yazabilirsiniz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için Beni bilgilendir kutucuğuna tıklayabilirsiniz.