Salı, Mart 04, 2014

Textual description of firstImageUrl

Başbakan Ak Parti Osmaniye Mitingi 3 Mart 2014 izle



Başbakan Erdoğan Osmaniye'de seçim çalışmaları dahilinde halka hitap etti.

İşte Başbakan'ın izahlarından satırbaşları:

"ilçelerin imamları var. Bir de ablaları var. Bu ablalar kapınızı çalıp, AK Parti dışında MHP ve CHP'ye reyinizi verin diyebilirler.

Ayrı olarak cenneti, cehennemi de satabilirler. 30 Mart'ta bunlara şunu söyleyeceksiniz; Benim başörtümle siz uğraştınız. 28 Şubat'ta bizim imam hatip ve üniversiteler kapatılırken sizin imamınız başörtüsü furuattır diye konuştu. Açın başlarınızı girin üniversitelere diye konuştu.

Bir ayrım olsun diye söylemiyorum, biz bu işte çok çile çektik, çok bizimle uğraştılar. Ancak biz bir ayrım yapmadık. Şu anda bu kainatın imamı başların açılmasını buyurdu. Üniversitelere öyle girin diye konuştu. Şimdi de utanmadan sıkılmadan kapılara geliyor. Savaş Ay bir zamanlar röportaj yapmış bu imamla.

Çok ilgi çekici bir ifadesi var. Ben hazreti Cebrail'i çok severim diyor. Hem de o hatırıma geldiği vakit burnum sızlamaya başlar. Hayatımda bir sefer rey kullandım; hazreti Cebrail parti kursa ona dahi rey vermem' diyor. Bu zat şimdi CHP ve MHP'ye rey verin diyor. Gelin 30 Mart'ta bu oyunu bozun diyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için Beni bilgilendir kutucuğuna tıklayabilirsiniz.