Perşembe, Mart 27, 2014

Textual description of firstImageUrl

Beni Affet 529.Bölüm Özeti (28 Mart 2014 Cuma - Star Tv)


Beni Affet 529.Bölüm Özeti (28 Mart 2014 Cuma - Star Tv)
Beni Affet 529.Bölüm Özeti

Sabiha ninesinin evini bularak ailesiyle ilgili ipucuna ulaşmaya çalışan Feride, aradığı cevaplara bir türlü ulaşamazken, imdadına tanıdık bir isim yetişir.

Cüneyt’in halası Ziynet Feride için yeni bir umut ışığı olurken, Cüneyt’i öfkelendiren bir durum başına iş açar.

Evlerini satılığa çıkartan Kemal, karşısında beklenmedik bir alıcı bulur. Berat eski evine talip olmuştur. Sevgi kızı ve damadına kendini affettirmek için uğraşırken, ortalık yine karışır. Kemal Sevgi’yi affedecek midir?

Öte yandan Şebnem sabırsızlık içinde kocası Şahin’in yolunu gözlerken, Cesur yine suları bulandırma derdindedir.

Etiketler: Beni Affet, Beni Affet 28 mart cuma, Beni Affet 28.03.2014, Beni Affet 3.sezon, beni affet 529, beni affet 529 bölüm özeti, Beni Affet 529.bölüm, Beni Affet Murat Danacı, Beni Affet özeti, Beni Affet Özgün Çoban, Beni Affet Şeyma Korkmaz, Beni Affet star tv

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için Beni bilgilendir kutucuğuna tıklayabilirsiniz.