Çarşamba, Mart 05, 2014

Textual description of firstImageUrl

KARAGÜL DİZİSİ SERDAR KİMDİR - BURAK ÇELİK KİMDİR - BURAK ÇELİK RESİMLERİ VE BİYOGRAFİ

burak çelik kimdir, burak çelik kaç yaşında, burak çelik nerelidir, burak çelik biyografi, burak çelik hayatı, karagül dizisi serdar karakteri kim, karagül dizisi serdar kimdir, karagül dizisine yeni katılan oyuncu kim, karagül dizisi komutanın kardeşi serdar kim, komutanın kardeşi serdar karagül dizisi, karagül dizisi serdar biyografi, karagül dizisi oyuncuları kimler, karagül dizisi burak çelik kim, karagül dizisi serdar karakteri gerçek adı ne, karagül dizisi serdar resimleri, burak çelik resimleri

KARAGÜL DİZİSİ SERDAR KİMDİR - BURAK ÇELİK KİMDİR

Kenan İmirzalıoğlu, Kıvanç Tatlıtuğ, Burak Özçivit ve Çağatay Ulusoy‘un katıldığı Best Model of The World 2013 yarışma yarışmada birinci gelen Burak Çelik karagül dizisinde rol alıyor.

Karagül dizisi Serdar kimdir Burak Çelik Biyografisi: “Burak Çelik kimdir ?” Diye merak edenlerin akıllarındaki soru işaretlerini giderecek olan bu konumuzda Best Model birincisi Burak ile ilgili bilgileri bulabilirsiniz.
Burak Çelik Kimdir

Burak Çelik biyografi :Otoparkta keşfedilen kırmızılı çocuk 21 yaşındaki model 1.90 boyunda ve 83 kilo.
Burak Çelik kendini böyle tanıtıyor: Aslen Orduluyum. İstanbul Eyüp’te doğup büyüdüm. Annem ev kadını, babam müteahhit. Eyüp’te otopark işletiyoruz. Çocukluktan beri televizyonda olmayı hep isterdim ama aklımda modellik yapmak yoktu.
İki buçuk sene önce liseyi bitirip üniversite sınavlarına hazırlandığım dönemde otoparkta babamın yanında çalışmaya başladım, orada keşfedildim.
Tesadüfen şimdiki menajerim Ataberk Oral otoparka geldi. Arabasını park etmek için aldığım sırada babamla konuşmuş, beni Best Model’e hazırlamak istediğini söylemiş. Bir hafta sonra spor salonundaydım. Haftanın beş günü sabah-akşam, çift idman yapmaya başladım. Hayatımdan şeker, un ve tuzu çıkardım. Sadece su içtim. Bu tempom halen devam ediyor. Çünkü şimdi önümde 23 Kasım’daki ‘Best Model World’ var.
Yarışmaya hazırlandığım süreçte bir yandan modellik yaptım. Önce Fashion Week’te Hakan Akkaya defilesine başmanken çıktım. Bunu Hande Yener’in son albümü Kraliçe’nin kapak çekimleri takip etti. Albüm için giydiğim kırmızı takım elbise yüzünden ‘Kırmızılı Çocuk’ lakabını aldım. Ve Hande Yener’in klibinde de oynadım.
Türk erkeği denince akla kara kaş, kara göz geliyor. Hayatta sarışın olmamın eksilerini çok yaşadım.
Beni Kıvanç Tatlıtuğ’a benzetenler oluyor ama sarı saç ve mavi göz dışında benzediğimizi düşünmüyorum. Artık bu esmer adam olgusunu yıkacağım. Amacım Best Model sonrası modelliğe devam etmek. Bunun yanında oyunculuk da hedeflerim arasında. İki senedir birçok isimden oyunculuk eğitimi alıyorum. Bu konuda örnek aldığım isim Brad Pitt!

>>>KARAGÜL DİZİSİ ADA KİMDİR TIKLAYINIZ<<<

Burak Çelik Resimleri





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için Beni bilgilendir kutucuğuna tıklayabilirsiniz.