Perşembe, Mart 06, 2014

Textual description of firstImageUrl

Melisa Aslı Pamuk: Adnan Oktar peşime takıldı - Burada Laf Çok

Güzel oyuncu Melisa Aslı Pamuk, Adnan Oktar'ın peşine takıldığını söyledi. Pamuk, Oktar'ın programında neler yaşadığını anlattı.

Güzel oyuncu Melisa Aslı Pamuk, Adnan Oktar'ın peşine takıldığını söyledi. Pamuk, Oktar'ın programında neler yaşadığını anlattı.

Mesut Yar'la Burada Laf Çok programının dün geceki konuklarında biri Melisa Aslı Pamuk'tu. Türkiye'ye geldiği ilk zamanlar Adnan Oktar'ın programına konuk olan Melisa Aslı Pamuk, programa katıldığından dolayı yaşadığı pişmanlığı anlattı.

"PROGRAMDAN KOVULDUM"

O programda hiç bir şey konuşmadığını söyleyen Pamuk, "Hollanda'dan geldiğimde bunlar benim peşime takıldı, konuk ettiler. Çok tesadüf gelişti her şey. İlk geldiğim ay, kim olduğunu bilmiyorum. Karşısına geçtim sürekli 'maşallah, inşallah' diyor. Ne oluyor dedim. Sonra dinimizden bahsetmeye başladılar. Tamam ben de Müslümanım ama bu kadar dillendirmeye gerek yok. Sonra 'Hollanda'da esrar serbestmiş böyle bir şey var mı?' dedi. 'Evet' dedim. Bu adam kim, ne ayak, ne oluyor burada dedim. Esrar konusu üzerine gitmeye başlayınca beni programdan kovdular. Çünkü çok rahatsız oldum. Doğru bir yerde değilim dedim" şeklinde konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için Beni bilgilendir kutucuğuna tıklayabilirsiniz.