Cumartesi, Haziran 28, 2014

Textual description of firstImageUrl

UNUTMA BENİ DİZİSİ YENİ YAYIN GÜNÜ SAATİ SHOW TV UNUTMA BENİ HANGİ GÜN SAAT KAÇTA HANGİ KANALDA?

unutma beni show tv
UNUTMA BENİ DİZİSİ YENİ KANALI
Unutma Beni Yeni Yayın Günü ve Saati Show Tv

Uzun soluklu dizilerden olan Unutma Beni artık Show Tv de...

Foz Tv de yayınlanan ve 1307. bölüme kadar devam eden Unutma Beni dizisi Show Tv'de devam edecek. Yeni yayın döneminde Show Tv'ye transfer olan Unutma Beni bakalım daha kaç bölüm devam edecek...

Peki Unutma Beni Show TV de hangi günler yayınlacak?
Unutma Beni dizisi saat kaçta yayınlanacak?

Unutma Beni dizisi artık Show Tv de olacak. Hafta içi her gün saat 14.45 te Show Tv ekranlarından izleyebilirsiniz...

Unutma Beni dizisi kaldığı yerden devam...

En son 1307. bölümü yayınlanan Unutma Beni dizisi 1308. bölümü ile Show Tv de kaldığı yerden devam edecek.

Unutma Beni 1307. bölümde neler olmuştu?
Unutma Beni 1307.bölüm özeti...

Yaman bebeği kaçırmış, Emine peşine düşmüştür. Yaman uçurumdan yuvarlanır, Emine ona acıyıp, kurtaracak mıdır? Emine kardeşi Volkan’a, yaptıkları için minnettardır, sonunda kardeşler arasındaki buzlar eriyecek midir? Rıfat, Güleser ve Reyhan Eskişehir’e yerleşmeye kararlıdırlar, Volkan onlarla gidecek midir? Şerif daha da toparlanmıştır, yine de canını sıkan meseleler vardır, nedir bunlar? Ali Halit’i yakalamak için parka gitmiştir, Halit’in adamı tetiktedir, parkta kim vurulacaktır? Ali, Halit konuşurken, belleğin yerini duyar, Ali ondan önce davranıp, ihtiyacı olan belleğe sonunda kavuşabilecek midir? Ali neden ağlayarak Melek’in üzerine kapanacaktır, ne olmuştur? Mustafa öfkeli uzaktan nişanı izler, girip içeri nişanı durduracak mıdır? Mustafa hırsla, neyi yakıp “beni bitirdin anne” diyecektir, Mustafa kimin oğludur? 
Unutma Beni dizisi oyuncuları, karakterleri
Ali Yücedağ (Osman Karakoç)
İlkay Yücedağ (Didem Özkavukçu)
Asuman Kervanlı (Gülşah Çamoğlu)
Kenan Çınaroğlu (Cüneyt Mete)
Çiğdem Karaman (Ayfer Dündar)
Hikmet (Kurtuluş Şakirağaoğlu)
Emine Çınaroğlu (Berivan Özyiğit)
Şerif Karaman (Olcay Kavuzlu)
Rıfat (Sabri Özmener)
Ceylan (Berfu Öngören)
Şeker Hala (Füsun Günuğur)
Esra (Damla Kaya)
Rauf Kervanlı (Mithat Erdemli)
Erdem (Gürsan Pirionurlu)
Özgür (Emir Alıcıer)
Reyhan (Ezgi Baran)
Güleser (Mine Medya Haktanır)
Volkan (Anıl Adıgüzel)


unutma beni ne zaman, unutma beni dizisi hangi gün, unutma beni dizisi bittimi, unutma beni dizisi yeni kanalı, unutma beni dizisi hangi kanalda, unutma beni hangi kanalda, unutma beni dizisi 1308. bölüm ne zaman, unutma beni dizisi yeni bölümleri ne zaman, unutma beni hangi günler show tv, show unutma beni ne zaman, showda unutma beni saati, unutma beni saat kaçta show

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için Beni bilgilendir kutucuğuna tıklayabilirsiniz.