Pazartesi, Temmuz 21, 2014

Textual description of firstImageUrl

AÇIK ÖĞRETİM ORTAOKULU YENİ KAYIT TARİHLERİ - AÇIK İLKÖĞRETİM KAYITLARI NE ZAMAN? KAYIT YENİLEME TARİHLERİ

açık ilköğretim
AÇIK ÖĞRETİM ORTAOKULU YENİ KAYIT VE KAYIT YENİLEME

Açık Öğretim Ortaokuluna kayıt yaptıracak ve kayıt yenilemek isteyen öğrenciler için yeni kayıt tarihleri ve kayıt yenileme tarihleri güncel olarak yazımızın devamında olacaktır. İşte açık ilköğretim okulu kayıtları...

Yeni kayıtlar ve kayıt yenileme yarın başlıyor...

I. Dönem Yeni Kayıt ve Kayıt Yenileme tarihi: 21.07.2014 12.09.2014

2014-2015 dönemi Yeni Kayıtlar ve Kayıt Yenileme Tarihleri... 

AİO yani Açık Öğretim Ortaokulu kayıtları 21 Temmuz 2014 Pazartesi günü başlayacak ve 12 Eylül 2014 Cuma günü son bulacaktır.

Yeni kayıt yaptırmak isteyen ve kayıt yenilemek isteyen öğrenciler bu tarihler arasında kayıt işlemlerini yapmaları gerekmektedir.

2014 AÇIK ÖĞRETİM ORTAOKULU SINAV TARİHLERİ

Sınavlar 19 Ekim 2014 tarihinde yapılacak. Sınav giriş belgeleri ise 13 Ekim 2014 tarihinde yayınlanacaktır. Sınav sonuçları ise bir ay sonra 21 Kasım 2014 Cuma günü açıklanacaktır. Sınav sonuçları haberini yine sitemizden yayınlayacağız...

KİMLER AÇIK ÖĞRETİM ORTAOKULU KAYIT YAPTIRABİLİR?

Açık Öğretim Ortaokulu resmi sitesinden alınan bilgilere göre açık ilköğretime yani açık öğretim ortaokuluna,

- Örgün eğitim kurumları için belirlenecek olan eğitim-öğretim yılı başlangıç tarihi itibarı ile 14 yaşından gün alanlardan;
- İlkokul mezunları ve 4. sınıfı bitirmiş olanlar,
- İlköğretim okullarının 5, 6, 7, veya 8. sınıfından ayrılanlar ile ortaokul veya imam hatip orta okulunun 5, 6, 7 ve 8. sınıfından ayrılanlar,
- Ortaokuldan ayrılanlar veya ortaokulu dışarıdan bitirme sınavına başvurup mezun olamayanlar,
- Yetişkinler II. Kademe Eğitimi Başarı Belgesi  ile yetiştirici ve tamamlayıcı temel Eğitim-B kurs belgesi olanlar (17 Eylül 2012 tarihinden önce II. kademe belgesi alanlar 6. sınıftan bu tarihten sonra alanlar 5. sınıftan Açık Öğretim Ortaokulu'na başlatılırlar),
- Yurt dışında öğrenim görüp en az ilkokul 4. sınıfını bitirenler düzeyinde denklik belgesi olanlar,
Açık Öğretim Ortaokulu'na kayıt yaptırabilir. Ancak; özel eğitime muhtaç , tutuklu hükümlü, ıslah evindekiler ve bir yıldan fazla süreli kamu görevlisi ebeveynine bağlı olarak yurt dışına çıkmak zorunda kalanlarda yaş sınırı aranmaz.

AÇIK ÖĞRETİM ORTAOKULU KAYIT ÜCRETİ NE KADAR?

Açık Öğretim Ortaokuluna yeni kayıt üceti 10 TL dir.  Ayrıca kayıt yapılacak olan Halk Eğitim Merkezi veya Mesleki Eğitim Merkezi hesaplarına da 5 TL yatıracaklardır.

Kayıt Ücreti Yatırılacak Bankalar:

Ziraat Bankası
Vakıfbank
Halkbankası

Detaylı bilgiler için AİO sitesine TIKLA >

açık ilkokul, açık ortaokul, açık ortaokul kayıtları, açık öğretim ortaokulu sınavları ne zaman, açıköğretim ortaokulu yeni kayıtlar ne zaman, açıköğretim kayıt yenileme ne zaman,açıktan ortaokul okumak için ne yapmalıyım, dışardan ortaokul okumak için ne yapmalıyım, ortaokul diploması almak için nereye kayıt olacağım, ilköğretim diploması almak için ne yapmalıyım, açık ortaokul kayıtları, açık ortaokul sınavları ne zaman, aio sınav tarihleri, aio yeni kayıt, aio kayıt yenileme tarihleri, açıköğretim ortaokul sınav sonuçları, açıköğretim ortaokul çıkmış sınav soruları, açık öğretim ortaokul kayıtları ne zaman bitiyor, açık öğretim ortaokul kayıt tarihleri 2013 açık öğretim ortaokul 2014 sınav sonuçları, açık öğretim ortaokul kayıt yenileme,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için Beni bilgilendir kutucuğuna tıklayabilirsiniz.