Salı, Temmuz 22, 2014

Textual description of firstImageUrl

Bana Artık Hicran De Dizisi Oyuncuları, Bana Artık Hicran De Dizisi Konusu ve Oyuncu Kadrosu

hicran dizisi oyuncuları
BANA ARTIK HİCRAN DE DİZİSİ OYUNCULARI KİMLER
Kanal D Bana Artık Hicran De Dizisi Oyuncu Kadrosu

Aslı Enver ve Buğra Gülsoy'un yeni dizisi  BANA ARTIK HİCRAN DE...

Kanal D'nin yeni dizilerinden birisi de eski adıyla Hicran yeni adıyla Bana Artık Hicran De. Yeni yayın döneminde ekranlarda bir çok dizi izleyici ile buluşacak. Bir çok kanal şimdiden yeni dizilerin tanıtımını yapmaya başladı bile. Kanal D'ye yeni sezonda çok iddialı dizilerle geliyor. Bu dizilerden birisi de Hicran dizisi. Hicran Dizisi başrollerinde Aslı Enver ve Buğra Gülsoy yer alıyor... Hicran dizisinin Yönetmeni, Volkan Kocatürk, senaryo ise Çoşkun Irmak'a ait. İşte dizinin oyuncu kadrosu...

HİCRAN DİZİSİ OYUNCULARI
Hicran dizisi oyuncu kadrosu, karakterler
Bana Artık Hicran De dizisi Hicran - Aslı Enver Kimdir TIKLA >>>
Bana Artık Hicran De dizisi Sinan - Buğra Gülsoy
Bana Artık Hicran De dizisi Lale - Şebnem Hassanisoughi
Bana Artık Hicran De dizisi Murat Sezgin - Alican Yücesoy
Bana Artık Hicran De dizisi Sait - Tamer Levent
Bana Artık Hicran De dizisi Recai Kutlu - Turgay Kantürk
Bana Artık Hicran De dizisi Nazif Kambur - Nadir Sarıbacak
Bana Artık Hicran De dizisi Selvi Sezgin - Nur Sürer
Bana Artık Hicran De dizisi Makbule - Zeyno Eracar
Bana Artık Hicran De dizisi Özlem - Ceren Balıkçı Kimdir TIKLA >>>
Bana Artık Hicran De dizisi Dilber - İncinur Daşdemir
Bana Artık Hicran De dizisi Serhat Özcan

BANA ARTIK HİCRAN DE DİZİSİ KONUSU

"Bana Artık Hicran De", yaşadığı aşk sonucu hüsrana uğramış ve büyük bedeller ödemek zorunda kalmış bir kadının, hayatta kalma mücadelesini anlatıyor. Hicran, 20’li yaşlarda çok tutucu bir ailede büyümüş, babası ile beraber, babasına ait vitray dükkanında çalışan genç ve çok güzel bir kızdır. Günün birinde büyük bir holdingte çok iyi bir pozisyonda çalışan ve holding sahibinin damadı olmaya aday Murat ile tanışır. İş icabı başlayan bu ilişki, zamanla büyük bir aşka dönüşür. Fakat, Hicran ve Murat'ın arasında imkansızlıklar vardır ve ayrılmak zorunda kalırlar.
 
Kanal D'nin yeni dizi ve yarışmaları şöyle...

Kanal D Yeni Dizileri
Kanal D Güllerin Savaşı Dizisi TIKLA >
Kanal D Hicran Dizisi TIKLA >
Kanal D Ulan İstanbul Dizisi TIKLA >

Kanal D Yeni Yarışma Programları
Kanal D Alabora Yarışması TIKLA >
Kanal D Şansa Davet Yarışması TIKLA >
Kanal D Çarkıfelek Yarışması TIKLA >

hicran dizisi, kanal d hicran dizisi, buğra gülsoy yeni dizisi hicran, aslı enver yeni dizisi hicran, hicran oyuncuları, HİCRAN OYUNCULARI, hicran dizisi oyuncuları, hicran dizisi ne zaman başlıyor, hicran dizisi oyuncu kadrosu, hicran dizisi konusu, hicran dizisi hangi gün yayınlanıyor, hicran dizisi yayın günü ve saati

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için Beni bilgilendir kutucuğuna tıklayabilirsiniz.