Salı, Temmuz 01, 2014

Textual description of firstImageUrl

CEM ADRİAN HER ŞEY ÇOK SEVMEKTEN ŞARKI SÖZLERİ 2014

cem adrian her şey çok sevmekten 2014
CEM ADRİAN-HER ŞEY ÇOK SEVMEKTEN ŞARKISI 2014
Cem Adrian Her Şey Çok Sevmekten Şarkı Sözleri

Cem Adrian'ın yeni şarkısı Her Şey Çok Sevmekten...
Söz ve müziği Cem Adrian'a ait her şey çok sevmekten şarkısının sözlerini yazımızın devamında bulabilirsiniz...

İşte 2014 Cem Adrian Her Şey Çok Sevmekten Şarkısı ve Sözleri...

CEM ADRİAN-HER ŞEY ÇOK SEVMEKTEN ŞARKI SÖZLERİ
Özür dilerim , özür dilerim
Gölgemi bulutlarda görmek istedim
Uçmak istedim , uçmak istedim
İsmini gökyüzüne yazmak istedim
Herşey çok sevmekten
Hepsi çok özlemekten
Umutla beklemekten
Sevilmek istemekten

Herşey çok sevmekten
Hepsi çok özlemekten
Vuruldum aynı yerimden
Düştüm çok yükseklerden
Kanatların büyüktü
Ellerin küçücüktü
Şarkılar dudağından rüzgara süzülürdü
Seninle uçacaktım bulutları aşacaktım
gunluksarkisozleri.blogspot.com
Masmavi gökyüzünden yer yüzüne bakacaktım

Rüzgar çok güçlüydü kanatlarım küçücüktü
Çırpınıp çabalarken fırtına büyümüştü
Sana hiç yetişemedim
Hızına erişemedim
Aklımda bir söz vardı sana söyleyemedim

Herşey çok sevmekten
Hepsi çok özlemekten
Umutla beklemekten
Sevilmek istemekten

Herşey çok sevmekten
Hepsi çok özlemekten
Vuruldum aynı yerimden
Düştüm çok yükseklerden

Herşey çok sevmekten
Hepsi çok özlemekten
Umutla beklemekten
Sevilmek istemekten

Herşey çok sevmekten
Hepsi çok özlemekten
Vuruldum aynı yerimden

Düştüm çok yükseklerden 


cem adrian yeni şarkısıi 2014 cem adrian herşey çok sevmekten şarkısı sözleri, 2014 cem adrian dinle, cem adrian hersey cok sevmekten sozleri,cem adrian herşey çok sevmekten,cem adrian her şey cok sevmekten sozleri,cem adrian her şey çok sevmekten,her sey cok sevmekten sozleri,Herşey çok sevmekten sözleri,cem adrian herşey çok sevmekten indir,Cem adrıan Her sey cok sevmekten sarkı sozu,hersey cok sevmekten cem Adrian,cem adrian - her şey çok sevmekten sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için Beni bilgilendir kutucuğuna tıklayabilirsiniz.