Çarşamba, Temmuz 02, 2014

Textual description of firstImageUrl

EMRE AYDIN BİTTİ TEBRİKLER ŞARKI SÖZLERİ 2014

bitti tebrikler emre aydın
EMRE AYDIN BİTTİ TEBRİKLER ŞARKISI
Emre Aydın Bitti Tebrikler Şarkı Sözleri

Emre Aydın'ın 2013 Eylül Geldi Sonra albümünde ikinci klibi Bitti Tebrikler şarkısına geldi. Emre Aydın'ın Eylül geldi Sonra albümünde 10 şarkı yer alıyor ve bu şarkılardan ilk klip çalışması Eylül şarkısına gelmişti. albümdeki ikinci klip ise Bitt Tebrikler şarkısına geldi. Emre Aydın'ın bitti Tebrikler şarkısının söz ve müziği Emre Aydın'a ait. Şarkı 4.03 dakika uzunluğunda. İşte Emre Aydın'ın Bitti Tebrikleri şarkı sözleri...

EMRE AYDIN - BİTTİ TEBRİKLER ŞARKI SÖZLERİ
Tebrikler, kurtuldun bak bizden,
Kolay olmadı ama, bitti tebrikler.
Tebrikler, kutla yaptığını,
Çok istedim çok uğraştım bitti tebrikler.

Ben, yarım aklımla ben,
Fark etmedim, sesinde biz yoktuk konuşurken.
Ben, yarım aklımla ben,
Sandım ki güzel biter, gerçekse eğer.

Yok, çıkmıyor sesin kör kuyunda,
Benden aldıkların neden benden fazla ?
Yok, yapamam kalamam kör kuyunda,
Benden aldıkların neden benden fazla ?
Tebrikler, kurtuldun bak bizden,
Kolay olmadı ama, bitti tebrikler.
Tebrikler, kutla yokluğumu,
Çok istedim çok uğraştım bitti tebrikler.

Ben, yarım aklımla ben,
Fark etmedim, sesinde biz yoktuk konuşurken.
Ben, yarım aklımla ben,
Sandım ki güzel biter, gerçekse eğer.

Yok, çıkmıyor sesin kör kuyunda,
Benden aldıkların neden benden fazla ?
Yok, yapamam kalamam kör kuyunda,
Benden aldıkların neden benden fazla ?
Söz: Emre Aydın
Müzik: Emre Aydın

EMRE AYDIN 2013 EYLÜL GELDİ SONRA ALBÜMÜ ŞARKILARI

01- Akşamlarda Parmak İzlerin
02- Geceler Kara Tren
03- Eyvah
04- Bitti Tebrikler
05- Buralar Yalan
06- Eylül
07- Belalım
08- Ses Ver
09- Artık Özlemek İstemiyorum
10- Sen Gelme

emre aydın yeni klibi, emre aydın 2014 klibi, emre aydın bitti tebrikler, 2014 emre aydın bitti tebrikler, 2014 emre aydın şarkısı, emre aydın bitti tebrikler klibi, emre aydın bitti tebrikler sözleri, emre aydın bitti tebrikler şarkı sözleri, emre aydın bitti tebrikler şarkısı, 2014 emre aydın bitti tebrikler şarkı sözleri, EMRE AYDIN 2014, emre aydın 2014 şarkıları, emre aydın yeni klibi bitti tebrikler,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için Beni bilgilendir kutucuğuna tıklayabilirsiniz.