Çarşamba, Temmuz 23, 2014

Textual description of firstImageUrl

FERHAT GÖÇER SİLİNMEYEN HATIRALAR ŞARKI SÖZLERİ 2014-FERHAT GÖÇER ÖLDÜR BENİ YAŞAMAK İSTEMİYORUM

ferhat göçer silinmeyen hatıralar
FERHAT GÖÇER-SİLİNMEYEN HATIRALAR ŞARKISI

Ferhat Göçer yeni albümü çıktı. Albümünde iki şarkı bulunuyor iki adette remix toplam 4 şarkı. Ferhat Göçer'in albüm adı ve çıkış şarkısı Silinmeyen Hatıralar Erkin Koray'ın şarkısı. Daha önce bu şarkıyı Çelik ve Müslüm Gürses'de söylemişti. Ferhat Göçer'in Catwork Project ile birlikte düzenlediği şarkı bu yaza damgasını vuracak gibi. İşte Ferhat Göçer Silinmeyen Hatıralar şarkı sözleri...


FERHAT GÖÇER SİLİNMEYEN HATIRALAR ŞARKI SÖZLERİ

Silinmiyor gözlerimden o hatıralar
Uzadı bitmiyor bu aylar yıllar.

Öldür beni yaşamayı istemiyorum
Senden ayrı bu çileyi çekemiyorum.

Güldür beni ağlamayı istemiyorum
Senden ayrı bu çileyi çekemiyorum.

Şimdi benim tek tesellim,
Bir yudum şarap.
Bunca yıldır ağlıyorum,
Yetmez mi yar ah.

Öldür beni yaşamayı istemiyorum.
Senden ayrı bu çileyi çekemiyorum.

Güldür beni ağlamayı istemiyorum
Senden ayrı bu çileyi çekemiyorum.

Söz-Müzik: Erkin Koray

FERHAT GÖÇER 2014 SİLİNMEYEN HATIRALAR ALBÜMÜ ŞARKILARI
01. Ferhat Göçer Feat Catwork Project - Silinmeyen Hatıralar
02. Ferhat Göçer Feat Catwork Project - Silinmeyen Hatıralar ( Club Mix )
03. Ferhat Göçer Feat Catwork Project - Haydi Gel Benimle Ol
04. Ferhat Göçer Feat Catwork Project - Haydi Gel Benimle Ol ( Club Mix )

ferhat göçer 2014, ferhat göçer yeni şarkısı 2014, ferhat göçer silinmiyor gözlerinde o hatıralar, ferhat göçer silinmeyen hatıralar şarkısı, ferhat göçerin yeni şarkısı silinmeyen hatıralar, ferhat göçer silinmeyen hatıralar şarkı sözleri, ferhat göçer 2014 yeni albümü, ferhat göçer catwork project yeni albümü 2014, 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için Beni bilgilendir kutucuğuna tıklayabilirsiniz.