Salı, Temmuz 01, 2014

Textual description of firstImageUrl

KAÇAK GELİNLER DİZİ MÜZİĞİ - EN SON HANGİ FİLMİ SEYRETTİN ŞARKI SÖZLERİ

kaçak gelinler dizisi
KAÇAK GELİNLER DİZİ MÜZİĞİ
Kaçak Gelinler En Son Hangi Filmi Seyrettin Şarkı Sözleri

KAÇAK GELİNLER 7.BÖLÜMDE KAİNAT'IN SÖYLEDİĞİ ŞARKI İÇİN TIKLA >>>


Kaçak gelinler dizi müziği En Son Hangi Filmi Seyrettin şarkısı ve şarkı sözleri yazımızın devamında. STAR TV de başlayan yeni dizi kaçak gelinler hem konusu, hem oyuncuları ile çok ilgi gördü. Özellikle de dizinin müziği çok beğenildi. Dizinin tanıtımında çalan Ne olur Ne Olur şarkısının ardından 2. bölümde çalan en son hangi filmi seyrettin şarkısı da çok beğenildi... Dizide çalan şarkı Gülüm Çahan'a ait film şarkısı. Şarkıyı ve şarkının sözlerini sizler için derledik...

Kaçak Gelinler Dizi Oyuncuları TIKLA >


GÜLÜM ÇAHAN-FİLM ŞARKI SÖZLERİ
En son hangi filmi seyrettin
Ben varmıydım içinde sevgilim
Ben esas kızıydım hikayenin
Sende prensi romantik komedimin
Ayrılık ikisinde filmin ilk yarısında
İkinci yarı gelir diye
Ama ben bekledim bu salonda
Cebimde hayal kırıklarımla
Sen kimin rüyasında hangi rolde
Ben kendi rüyamda aynı filmde
Sen kimin rüyasında hangi rolde
Ben kendi rüyamda aynı filmde
En son hangi filmi seyrettin
Ben varmıydım içinde sevgilim
Ben esas kızıydım hikayenin
Sende prensi romantik komedimin
Ayrılık ikisinde filmin ilk yarısında
İkinci yarı gelir diye
Ama ben bekledim bu salonda
Cebimde hayal kırıklarımla
Sen kimin rüyasında hangi rolde
Ben kendi rüyamda aynı filmde
Sen kimin rüyasında hangi rolde
Ben kendi rüyamda aynı filmde

KAÇAK GELİNLER DİZİ MÜZİĞİ, kaçak gelinlerde çalan şarkı, kacak gelinler dizisinde çalan şarkı, kacak gelınler dizisinde calan sarki, kacak gelinler dizisinde çalan film şarkısı, en son hangi filmi seyrettin şarkısı, kaçak gelinler sen kimin rüyasında sözleri, kaçak gelinler 2.bölüm de çalan şarkı sözleri, kacak gelinler 2. bölüm müziği, kaçak gelinler dizi müziği dinle, gülüm çahan film şarkısı, gülüm çahan en son hangi filmi seyrettin şarkısı, kaçak gelinler sen kimin rüyasında hangi rolde, ben var mıydım içinde

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için Beni bilgilendir kutucuğuna tıklayabilirsiniz.