Perşembe, Temmuz 03, 2014

Textual description of firstImageUrl

SERDAR ORTAÇ 2014 BANA GÖRE AŞK ALBÜMÜ ŞARKILARI - ŞARKI SÖZLERİ

seerdar ortaç bana göre aşk albümü
SERDAR ORTAÇ BANA GÖRE AŞK ALBÜMÜ 2014
Serdar Ortaç Yeni Albümü Bana Göre Aşk Şarkıları 2014

Serdar Ortaç yeni albümü yakında müzik marketlerde. 2014 yeni albümünün adı BANA GÖRE AŞK. Serdar Ortaç'ın yeni albümü Bana Göre Aşk 24 Mayıs 2014 tarihinde müzik marketlerde yerini aldı. Serdar Ortaçın yeni albümünde toplam 12 şarkı bulunuyor. Bana Göre Aşk albümü Serdar Ortaç'ın 20. yılı özel albümü olma özelliğini de taşıyor. Albümle ilgili olarak Serdar Ortaç " Albüm bugün bitti ve baskıya gitti. Çok yakında kariyerimin en iyi albümü ile buluşuyoruz. Beklediğinize değecek." yorumunda bulundu. Bakalım bu yaz şarkıları hit olacak mı?

İşte Albümünde yer alan şarkılar...

2014 Serdar Ortaç Bana Göre Aşk Albümü Şarkıları:

01- Tanrım [ Şarkı Sözleri için TIKLAYINIZ ]
02- Bana göre aşk yok [ Şarkı Sözleri için TIKLAYINIZ ]
03- Bereketsiz [ Şarkı Sözleri için TIKLAYINIZ ]
04- Acılarımız bir [ Şarkı Sözleri için TIKLAYINIZ ]
05- Hasret [ Şarkı Sözleri için TIKLAYINIZ ]
06- Şantaj [ Şarkı Sözleri için TIKLAYINIZ ]
07- Bana senin gibi aşk mı lazım [ Şarkı Sözleri için TIKLAYINIZ ]
08- Unutursun [ Şarkı Sözleri için TIKLAYINIZ ]
09- İzin ver aşkım [ Şarkı Sözleri için TIKLAYINIZ ]
10- Aklım kalbime dost [ Şarkı Sözleri için TIKLAYINIZ ]
11- Sefa [ Şarkı Sözleri için TIKLAYINIZ ]
12- Bilmediğim yerdesin [ Şarkı Sözleri için TIKLAYINIZ ]
13- Arıyorum [ Şarkı Sözleri için TIKLAYINIZ ]
14- Kadınım [ Şarkı Sözleri için TIKLAYINIZ ]



2014 serdar ortaç, serdar ortaç 2014 bana göre aşk, serdar ortaç yeni albümü bana göre aşk, serdar ortaç bana göre aşk sözleri, serdar ortaç bana göre aşk albümü, serdar ortaç bana göre aşk şarkısı, serdar ortaç 2014 şarkıları, serdar ortaç yeni şarkıları bana göre aşk,2014 serdar ortaç sözleri bana göre aşk albümü,SERDAR ORTAÇ 2014 FULL YENİ ALBÜMÜ ŞARKISI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için Beni bilgilendir kutucuğuna tıklayabilirsiniz.