Perşembe, Temmuz 03, 2014

Textual description of firstImageUrl

SERDAR ORTAÇ ARIYORUM ŞARKI SÖZLERİ 2014

serdar ortaç arıyorum şarkısı
SERDAR ORTAÇ ARIYORUM ŞARKI SÖZLERİ 2014

Serdar Ortaç Arıyorum Şarkısının Sözleri

Serdar Ortaç'ın yeni albümü mayıs ayında müzik severlerle buluştu. Albüm Serdar Ortaç'ın 20.yıl albümü olma özrlliğini taşıyor. Albümün şarkıları birbirinden güzel olmuş. Bizde e-blogu.blogspot.com.tr olarak albümdeki şarkıların sözlerinin sizler için derledik. İşte Bana Göre Aşk'ın şarkılarından biri olan "Arıyorum" şarkısının sözleri

SERDAR ORTAÇ - ARIYORUM ŞARKISI SÖZLERİ

Aşk nereye kadar acı verir ki insana
Yüreğime dokunsa da giderim
Çok çok zaman önce
Yaraladın huzurumu
Silemedim gururumu
Gideyim

Beni üzen hayatlara
Beni yoran eblogu.blogspot.com telaşlara
Tutunduğum tüm aşklara inanmıyorum
Ben bıraktığın günü yazıyorum kader diye
Ama zamanlı kalbine güvenmiyorum

Arıyorum gerçek aşkı masallarda
Arıyorum hayal gibi uzaklarda
Seni nasıl mutlu etsem yetinmezsin
Hayatıma giren en son hata sensin

serdar ortaç arıyorum şarkısı 2014, serdar ortaç arıyorum sözleri,serdar ortaç arıyorum, serdar ortaç bana göre aşk albümündeki arıyorum şarkısı, serdar ortaç yeni albüm arkıları, serdar ortaçın yeni albümündeki şarkıların sözleri, serdar ortaç arıyorum şarkısının sözleri 2014

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için Beni bilgilendir kutucuğuna tıklayabilirsiniz.