Perşembe, Temmuz 03, 2014

Textual description of firstImageUrl

SERDAR ORTAÇ UNUTURSUN ŞARKI SÖZLERİ 2014

serdar ortaç unutursun şarkısı
SERDAR ORTAÇ UNUTURSUN ŞARKI SÖZLERİ 2014

Serdar Ortaç Unutursun Şarkısının Sözleri

Serdar Ortaç'ın yeni albümü mayıs ayında müzik severlerle buluştu. Albüm Serdar Ortaç'ın 20.yıl albümü olma özrlliğini taşıyor. Albümün şarkıları birbirinden güzel olmuş. Bizde e-blogu.blogspot.com.tr olarak albümdeki şarkıların sözlerinin sizler için derledik. İşte Bana Göre Aşk'ın şarkılarından biri olan "Unutursun" şarkısının sözleri

SERDAR ORTAÇ -UNUTURSUN ŞARKISI SÖZLERİ

Okudum okudum kitabını, aşkı anlatandan.

Altını çizdim her yalanının, çıkmaz hafızamdan

Ya senin bütün bakışın sahte

Ya da senden ayrılması zor

Ya gönül, eblogu.blogspot.com bugün deli nöbette

Ya senin tadında, biri zor

Unutursun, ah unutursun

Yürek, aynı fırtına misali

Senelerdir aşkla dolu kalbim

Daha önce az mı zedelendi

serdar ortaç unutursun şarkısı 2014, serdar ortaç unutursun sözleri, serdar ortaç unutursun serdar ortaç bana göre aşk albümündeki  unutursun şarkısı, serdar ortaç yeni albüm şarkıları, serdar ortaçın yeni albümündeki şarkıların sözleri, serdar ortaç unutursun şarkısının sözleri 2014

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için Beni bilgilendir kutucuğuna tıklayabilirsiniz.