Çarşamba, Temmuz 02, 2014

Textual description of firstImageUrl

YILDIZ TİLBE SEVE SEVE ŞARKI SÖZLERİ 2014

yıldız tilbe seve seve şarkısı
YILDIZ TİLBE SEVE SEVE ŞARKI SÖZLERİ 2014
Yıldız Tilbe Seve Seve Şarkı Sözleri

Yıldız Tilbenin "Şivesi Sensin Aşkın" isimli yeni albümü çıktı. Albüm yine Yıldız Tilbe imzalı şarkılarla dolu. Albüm 12 şarkıdan oluşuyor. Bizde e-bloğu.blogspot.com.tr olarak albümün şarkılarını ve şarkı sözlerini sizlerle paylaşmak istedik. İşte Yıldız Tilbe severler için Albümün şarkıları ve Sözleri. İşte Yıldız Tilbe'nin 2014 albümdeki Seve Seve şarkısının sözleri

YILDIZ TİLBE - SEVE SEVE ŞARKI SÖZLERİ

Beni ağlarken güldüren

Tatlı sözle sevindiren

Halimi sormadan giden

Aşk essiz bir muamma

Her yolda hep karşımda

Seni seve seve çok seve sev

Seviyorum

Seni bile bile çok bile bile

Bilmiyorum

Havalandım ya

Yaralandım ya

Bu nasıl sevda

Kalakaldım ya

Her yolda hep karşımda

Seni seve seve çok seve seve

SeviyorumSeni bile bile çok bile bile

Söz - Yıldız Tilbe


yıldız tilbe seve seve şarkı sözleri 2014, yıldız tilbe seve seve şarısının sözleri, yıldız tilbe seve seve şarkısı 2014, yıldız tilbe seve seve sözleri, yıldız tilbe seve seve, yıldız tilbe şivesi sensin aşkın albümündeki seve seve şarkısı, yıldız tilbe yeni albüm şarkıları, yıldız tilbenin yeni albümündeki

şarkısların sözleri, yıldız tilbe seve seve şarkısının sözleri 2014

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için Beni bilgilendir kutucuğuna tıklayabilirsiniz.