Çarşamba, Ağustos 13, 2014

Textual description of firstImageUrl

Benim Adım Gültepe Eşref - Mete Horozoğlu Kimdir, Kaç Yaşında, Biyografisi, Fotoğrafları

benim adım gültepe dizisi eşref
BENİM ADIM GÜLTEPE EŞREF(METE HOROZOĞLU) KİMDİR?

benim adım gültepe eşref kimdir, benim adım gültepe dizisi oyuncuları eşref kimdir, benim adım gültepe dizisi mete horozoğlu eşref karakteri, benim adım gültepe oyuncuları

Kanal D'nin yeni dizisi Benim Adım Gültepe eylül ayında ekranlarda olacak. Dizinin başrollerinde Mete Horozoğlu, Ayça Bingöl, Ekin Koç gibi oyuncular yer alıyor. Dizide Eşref karakterini Mete Horozoğlu canlandırıyor. Peki kimdir Mete Horozoğlu, kaç yaşındadır, Mete Horozoğlu'nun canlandırdığı Eşref nasıl bir karakter? İşte detaylar...

Benim Adım Gültepe Dizisi Eşref Kimdir?
Benim Adım Gültepe dizisinde Eşref karakteri,50’li yaşlarda. Genç yaşlarda karanlık yollara girmiş. Suç dünyasında sınıf atlayarak zamanının saygı gören, sayılan abilerinden birine dönüşmüş. Evlenmiş ve bir çocuk sahibi olmuş. İşlediği suçtan ötürü yıllar yılı hapis yatınca ailesi, onu geride bırakarak terketmiş. Cezaevinde okulu bitirmiş ve cezası bitince yattığı cezaevine müdür olmuş. O yıllarda mahkumlar arasında efsaneleşen bir namı var. Büyük kabadayıların çevirdiği dolaplarla ayağı kaydırılmış ve görevinden uzaklaştırılmış. Gültepe’ye yerleşerek bir marangoz dükkanı açmış. Her ne kadar inzivaya çekilmiş olsa da eski günlerini unutamamış, ruhu ve aklı her daim eskide.

BENİM ADIM GÜLTEPE DİZİSİ TÜM OYUNCULARI İÇİN TIKLA >>>

BENİM ADIM GÜLTEPE EŞREF(METE HOROZOĞLU) KİMDİR?
METE HOROZOĞLU KİMDİR?

Mete Horozoğlu, 11 Ekim 1975 Ankara doğumludur. Anadolu Üniversitesi Devlet Konservatuvarı Tiyatro bölümünde mezun olmuştur. Mete Horozoğlu'nu en çok Öyle Bir Geçer Zaman ki dizisinde Soner karakteri ile tanındı. Şimdilerde Kanal D kanalında yayınlanacak olan Benim Adım Gültepe dizisinde Eşref karakterini canlandıracaktır. İşte Mete Horozoğlu'nun oynadığı dizi ve filmler...

Kayıp (2013-2014) Mehmet
Taş Mektep (2012)
Hititya: Madalyonun Sırrı (2012)
Açlığa Doymak (2012) - Eyüp
Kurtuluş Son Durak (2012) - Nejat
Öyle Bir Geçer Zaman ki (2010-2013) - Soner
Vay Arkadaş (2010) - Dildo
Kavşak (2010) - Tamer
Bitmeyen Şarkı (2010)
Nefes: Vatan Sağolsun (2009) - Mete Yüzbaşı
Hesaplaşma (2009) - Ozan
The Wackness (2008) - Seslendirme
Kalpsiz Adam (2008) - Bülent
Eksik Etek (2007)
Arthur ile Minimoylar (2006) - Seslendirme
Yedi Günah, Yedi Tepe, Bir Metropol (2005)
Yanık Koza (2005) - Semih
Yalancı Karım (2005) - Faruk
Hacivat Karagöz Neden Öldürüldü? (2005) - Memur Çığırtkan
Dolunay (2005) - Ünal
Şeytan Ayrıntıda Gizlidir (2004) - Dr. Mümtaz
Taşı Sıksam Suyunu Çıkarırım (2004)
Kalp Gözü (2004)
Kampüsistan (2003) - Erdem

BENİM ADIM GÜLTEPE DİZİSİ KONUSU NEDİR?
Öyle bir semt ki Gültepe, her sokağı ayrı bir hikaye, ayrı bir yaşam mücadelesi, yürek burkan hayal kırıklıkları, umut arayışları, birbirleriyle çatışan aileler, yasak aşklar ve karşılıksız sevdalarla örülü. İşte tüm bu hikaye ve daha fazlasına, o mahallede yaşayan Seyfi(Ekin Koç), Gülali(Efe Akercan), Fevzi(Burak Dakak) ve Murat(Tolga Sarıtaş) adındaki dört yakın arkadaşın gözünden tanıklık edilecek. Gülümser (Ayça Bingöl) bu dört çocuktan Gülali’nin annesidir. Kocası hapishaneye düşen Gülümser, her şeye rağmen ayakları üzerinde durmaya, oğluna sahip çıkmaya çalışmaktadır. Ancak semtin yakışıklı ve bıçkın minibüs şoförü Halil(İlker Kızmaz) ile yasak ve gizli bir aşk yaşamaktan da kaçamayacaktır. Halil de Gülümser’e aşıktır. Onunla bir hayat kurmak istemektedir. Eşref (Mete Horozoğlu) ise, mahallenin hem korkulan hem de saygı duyulan ağır abisidir.
benim adım gültepe dizisi eşref kim, benim adım gültepe dizisi oyuncuları, kanal d benim adım gültepe dizisindeki eşref kim, mete horozoğlu dizileri, mete horozoğlu kimdir, mete horozoğlu yeni dizisi benim adım gültepe, benim adım gültepe mete horozoğlu kim, mete horozoğlu biyografisi, mete horozoğlu kaç yaşında, mete horozoğlunun oynadığı diziler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için Beni bilgilendir kutucuğuna tıklayabilirsiniz.