Çarşamba, Ağustos 13, 2014

Textual description of firstImageUrl

Benim Adım Gültepe Murat - Tolga Sarıtaş Kimdir, Kaç Yaşında, Biyografisi, Fotoğrafları

benim adım gültepe dizisi murat
BENİM ADIM GÜLTEPE MURAT(TOLGA SARITAŞ) KİMDİR?

benim adım gültepe murat kimdir, benim adım gültepe dizisi oyuncuları murat kimdir, benim adım gültepe dizisi tolga sarıtaş murat karakteri, benim adım gültepe oyuncuları, benim adım gültepedeki murat kim, tolga sarıtaş kaç yaşında, tolga sarıtaş boyu, tolga sarıtaş kaç doğumlu

Kanal D'nin yeni dizisi Benim Adım Gültepe eylül ayında ekranlarda olacak. Dizinin başrollerinde Mete HorozoğluAyça BingölEkin Koç gibi oyuncular yer alıyor. Dizide Murat karakterini Tolga Sarıtaş canlandırıyor. Peki kimdir Tolga Sarıtaş, kaç yaşındadır, Tolga Sarıtaş'ın canlandırdığı Murat nasıl bir karakter? İşte detaylar...

Benim Adım Gültepe Dizisi Murat Kimdir?
Benim Adım Gültepe dizisinde Murat karakteri,15 yaşında. Suna’nın oğlu, Nazlı’nın kardeşi. Annesine aşırı bağlı. Ablasına karşı hep mesafeli. Temiz yüzlü, sevimli, ak pak, yakışıklı bir ergen. Okumaya ve öğrenmeye çok düşkün. Derslerinde çok başarılı. Kolejde okuyor. Sosyal çevresi ve arkadaş ortamı geniş olmasına karşın kendi başına kalmayı, düşünmeyi seviyor. Yaratıcı bir tarafı var.

BENİM ADIM GÜLTEPE DİZİSİ TÜM OYUNCULARI İÇİN TIKLA >>>

BENİM ADIM GÜLTEPE MURAT(TOLGA SARITAŞ) KİMDİR?
TOLGA SARITAŞ KİMDİR?
Tolga Sarıtaş 1991 İstanbul doğumludur. Halil Akkant Lisesinden mezun olan genç oyuncu Esenyurt Belediye Tiyatrosu ve Tiyatro Zeytindalı'nda tiyatro eğitimi almıştır. Muhteşem Yüzyıl dizisinde gördüğümüz Tolga Sarıtaş dizide Şehzade Cihangir karakterini canlandırmıştır. Şimdilerde Kanal D ekranlarında başlayacak olan Benim Adım Gültepe dizisinde Murat karakterini canlandıracaktır. Ayrıca Özlem Tekin'in Kimse Bilmez adlı şarkısına çektiği klipte oynamıştır. İşte Tolga Sarıtaş'ın oynadığı dizi ve filmler...
Tolga Sarıtaş Sinema Filmleri:
2011 Kalede Ki Yalnızlık filmi Volga Sorgu karakteri
2010 Bahtı Kara filmi Theron Patterson karakteri
Tolga Sarıtaş Dizileri:
2014 Benim Adım Gültepe dizisi Murat karakteri
2014 Muhteşem Yüzyıl dizisi Şehzade Cihangir karakteri
2013 20 Dakika dizisi
2012 Öyle Bir Geçer Zamanki dizisi
2012 Arka Sokaklar dizisi
2011 Sende Gitme dizisi

Tolga Sarıtaş Fotoğrafları, Resimleri

tolga sarıtaştolga sarıtaş tolga sarıtaş

BENİM ADIM GÜLTEPE DİZİSİ KONUSU NEDİR?
Öyle bir semt ki Gültepe, her sokağı ayrı bir hikaye, ayrı bir yaşam mücadelesi, yürek burkan hayal kırıklıkları, umut arayışları, birbirleriyle çatışan aileler, yasak aşklar ve karşılıksız sevdalarla örülü. İşte tüm bu hikaye ve daha fazlasına, o mahallede yaşayan Seyfi(Ekin Koç)Gülali(Efe Akercan)Fevzi(Burak Dakak) ve Murat(Tolga Sarıtaş) adındaki dört yakın arkadaşın gözünden tanıklık edilecek. Gülümser (Ayça Bingöl) bu dört çocuktan Gülali’nin annesidir. Kocası hapishaneye düşen Gülümser, her şeye rağmen ayakları üzerinde durmaya, oğluna sahip çıkmaya çalışmaktadır. Ancak semtin yakışıklı ve bıçkın minibüs şoförü Halil(İlker Kızmaz) ile yasak ve gizli bir aşk yaşamaktan da kaçamayacaktır. Halil de Gülümser’e aşıktır. Onunla bir hayat kurmak istemektedir. Eşref (Mete Horozoğlu) ise, mahallenin hem korkulan hem de saygı duyulan ağır abisidir.

benim adım gültepe dizisi murat kim, benim adım gültepe dizisi oyuncuları, kanal d benim adım gültepe dizisindeki murat kim, tolga sarıtaş dizileri, tolga sarıtaş kimdir, tolga sarıtaş yeni dizisi benim adım gültepe, benim adım gültepe tolga sarıtaş kim, tolga sarıtaş biyografisi, tolga sarıtaş kaç yaşında, tolga sarıtaşın oynadığı diziler, benim adıım gültepe murat gerçek adı ne, benim adım gültepe dizisindeki oyuncuların gerçek adları, benim adım gültepe dizisi murat gerçekte kim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için Beni bilgilendir kutucuğuna tıklayabilirsiniz.