Cuma, Ağustos 22, 2014

Textual description of firstImageUrl

Benim Adım Gültepe Nazlı - Bige Önal Kimdir, Kaç Yaşında, Biyografisi, Fotoğrafları

bige önal kimdir
BENİM ADIM GÜLTEPE NAZLI(BİGE ÖNAL) KİMDİR?
benim adım gültepe nazlı kimdir, benim adım gültepe dizisi oyuncuları nazlı kimdir, benim adım gültepe dizisi nazlı karakteri, benim adım gültepe oyuncuları, benim adım gültepedeki nazlı kim, bige önal kaç yaşında, bige önalın boyu, bige önal kaç doğumlu, bige önal kimdir
http://www.e-blogu.blogspot.com.tr
Kanal D'nin yeni dizisi Benim Adım Gültepe 3 eylül 2014 çarşamba akşamı saat 20.00 da ilk bölümü ile ekranlarda olacak. Kanal D yeni dizisi Benim Adım Gültepe dizinin başrollerinde Mete HorozoğluAyça BingölEkin Koç gibi oyuncular yer alıyor. Dizide Nazlı karakterini Bige Önal canlandırıyor. Peki kimdir Bige Önal, kaç yaşındadır, Bige Önal'ın canlandırdığı Nazlı nasıl bir karakter? İşte detaylar...

BENİM ADIM GÜLTEPE NAZLI(BİGE ÖNAL) KİMDİR?
Bige Önal Yaşı: 24
Bige Önal Boyu: 168 cm
Bige Önal Kilosu: 54 kg
Bige Önal Göz Rengi: Yeşil
Bige Önal Saç Rengi: Kumral
Bige Önal Burç: Kova
Bige Önal 1 Şubat 1990 doğumludur. Bige Önal Özel St. Benoît Lisesini bitimiş ardından da Bilgi Üniversitesinden mezun olmuştur. Güzel oyuncu Bige Önal Galatasaray eski futbolcusu Erhan Önal'ın kızıdır.
http://www.e-blogu.blogspot.com.tr
Bige Önal'ın Oynadığı Diziler: 
2014 Benim Adım Gültepe dizisi Nazlı
2013 Muhteşem Yüzyıl dizisi Rita
2011 Elde Var Hayat dizisi Yeliz
2010 Halil İbrahim Sofrası dizisi Didem
2007 Kısmetim Otel disisi
Bige Önal'ın Fotoğrafları, Resimleri: 
bige önal kimdir bige önal kimdir bige önal kimdir bige önal kimdir bige önal kimdir bige önal kimdir
BENİM ADIM GÜLTEPE DİZİSİ KONUSU NEDİR?
Öyle bir semt ki Gültepe, her sokağı ayrı bir hikaye, ayrı bir yaşam mücadelesi, yürek burkan hayal kırıklıkları, umut arayışları, birbirleriyle çatışan aileler, yasak aşklar ve karşılıksız sevdalarla örülü. İşte tüm bu hikaye ve daha fazlasına, o mahallede yaşayan Seyfi(Ekin Koç)Gülali(Efe Akercan)Fevzi(Burak Dakak) ve Murat(Tolga Sarıtaş) adındaki dört yakın arkadaşın gözünden tanıklık edilecek. Gülümser (Ayça Bingöl) bu dört çocuktan Gülali’nin annesidir. Kocası hapishaneye düşen Gülümser, her şeye rağmen ayakları üzerinde durmaya, oğluna sahip çıkmaya çalışmaktadır. Ancak semtin yakışıklı ve bıçkın minibüs şoförü Halil(İlker Kızmaz) ile yasak ve gizli bir aşk yaşamaktan da kaçamayacaktır. Halil de Gülümser’e aşıktır. Onunla bir hayat kurmak istemektedir. Eşref (Mete Horozoğlu) ise, mahallenin hem korkulan hem de saygı duyulan ağır abisidir.
http://www.e-blogu.blogspot.com.tr
BENİM ADIM GÜLTEPE DİZİSİ OYUNCULARI KİMLER?

BENİM ADIM GÜLTEPE DİZİSİ YAYIN GÜNÜ VE SAATİ?
Kanal D yeni dizisi Benim Adım Gültepe dizisi her hafta Çarşamba akşamları saat 20.00 da yayınlanacak. Dizinin ilk bölümü 3 Eylül 2014 Çarşamba akşamı saat 20.00 da Kanal D'de...

benim adım gültepe dizisi nazlı kim, benim adım gültepe dizisi oyuncuları, kanal d benim adım gültepe dizisindeki nazlı kim,bige önal dizileri, bige önal kimdir, bige önal yeni dizisi benim adım gültepe, benim adım gültepe bige önal kim,bige önal biyografisi, bige önal kaç yaşında, bige önalın oynadığı diziler, benim adıım gültepe nazlı gerçek adı ne, benim adım gültepe dizisindeki oyuncuların gerçek adları, benim adım gültepe dizisi nazlı gerçekte kim, bige önal wikipedia

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için Beni bilgilendir kutucuğuna tıklayabilirsiniz.