Pazartesi, Ağustos 25, 2014

Kanal D Tanıtım Filmi 2014 - Kanal D Yeni Sezon Tanıtım Videosu 2014

KANAL D YENİ SEZON TANITIM FİLMİ 2014
kanal d tanıtım filmi, kanal d yeni tanıtım filmi yayınlandı, kanal d yeni sezon tanıtım filmi izle, kanal d tanıtım filminde kimler var
http://www.e-blogu.blogspot.com.tr
Kanal D'nin yeni sezon tanıtım filmi yayınlandı. Tanıtım filminde yeni sezonda yer alacak dizi oyuncuları ve program sunucuları hep birlikte Kanal D'nin yeni şarkısını söylediler... İşte Kanal D tanıtım filmi...

Kanal D'nin yeni sezon tanıtım filminde kimler yok ki?
Beyazıt Öztürk'ten İlker Ayrık'a, Gülse Birsel'den Necati Şaşmaz'a bir çok oyuncu bu videoda buluştu. Kanal D'nin yeni şarkısı ise şöyle...
http://www.e-blogu.blogspot.com.tr
Coşku, heyecan.
Nerede Nerede Nerede...
Türkiye'nin kanalı Kanal D'de...
Neşeli muhabbetler,
Şansı yaver gidenler
Bu sezonda hepsi Kanal D'de...
Vadideki hesaplar
Ayrılıklar ve aşklar
Bu sezonda hepsi Kanal D'de...
Aksiyon hep dorukta
Şeref onur ve kavga
Bu sezonda hepsi Kanal D'de...
D, Bize de bize de bize de...
Kalbimiz bu sezon Kanal D'de
Yazışmalar sohbetler
Yanık yanık hayaller
Bu sezonda hepsi Kanal D'de...
Entrika macera hastalıkta sağlıkta
Bu sezonda hepsi Kanal D'de...
D, Bize de bize de bize de...
Kalbimiz bu sezon Kanal D'de
Ankara'nın dikmeni
İstanbul'un çilesi
Bu sezonda hepsi Kanal D'de...
Titizlikte son nokta
Haylazlıkta en başta
Bu sezonda hepsi Kanal D'de...


D, Bize de bize de bize de...
Kalbimiz bu sezon Kanal D'de
...
Türkiye'nin kanalı Kanal D'de...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için Beni bilgilendir kutucuğuna tıklayabilirsiniz.