Cuma, Ağustos 08, 2014

Textual description of firstImageUrl

Kardeş Payı Dizisi Sezon Finalinde Deniz ile Feyza'nın Çeşme Sahnesi 22.Bölüm 7 Ağustos 2014

kardeş payı sezon finali
KARDEŞ PAYI DİZİSİ ÇEŞMENİN BAŞINA BİR GÜZEL İNMİŞ

Kardeş Payı dizisinin sezon finali 7 Ağustos 2014 Perşembe akşamı yayınlandı.22.bölümde sezon finali yapan Kardeş Payı dizisinde belki de en güzel sahne Feyza ile Deniz'in Bulut Aras ile Türkan Şoray'ın ünlü yeşilçam filmi Sultan filmindeki çeşme sahnesi oldu. Dizide Feyza Deniz'in kendisini sevdiğini öğrenir. O anda aklında Sultan filminde çeşme sahnesi canlanır. Deniz, Bulut Aras rolünde, Feyza ise Türkan Şoray rolündedir. Feyza çeşmenin başında su doldurur, Deniz(Kadir Polatçı) ise minibüsünden Ferdi Tayfur'un Çeşmenin Başına bir güzel inmiş şarkısı ile ona kur yapmaktadır. İşte bu sahne çok beğenildi. Özellikle Deniz'in Bulut Aras'a olan benzerliği dikkat çekti... İşte o sahne...

KARDEŞ PAYI SULTA FİLMİ SAHNESİ...



Kardeş Payı dizisinin 22.bölümünde Deniz ile Feyza'nın Sultan filminden çeşme sahnesini canlandırdığı sırada Ferdi Tayfur'un Çeşme şarkısı çalıyordu. Sözleri ise şöyle,

Susadım çeşmeye varmaz olaydım
Elinden bir tas su içmez olaydım
Yolum düştü köyünüzden geçmez olaydım
Gelmez olaydım güzel yüzüne bakmaz olaydım
Çeşmenin başına bir güzel inmiş
Eğilmiş zülfünü suya düşürmüş
Mevlam bu güzeli kime yar etmiş
Gelmez olaydım güzel yüzüne bakmaz olaydım
Gönülden gönüle gözler yol bulur
Aşıkların yüreğinde ateş kor olur
Bir garibim bu yerlerde vuran çok olur
Gelmez olaydım güzel yüzüne bakmaz olaydım

kardeş payı dizisi 22.bölüm, kardeş payı dizisi sezon finalindeki çeşme sahnesi, kardeş payı dizisi feyza türkan şoray sahnesi, kardeş payı bulut aras sahnesi, kardeş payı dizisi çeşme sahnesi, kardeş payı sezon finalinde çeşmenin başına bir güzel inmiş şarkısı, kardeş payı 7 ağustos feyza ile denizin çeşme sahnesi  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için Beni bilgilendir kutucuğuna tıklayabilirsiniz.