Çarşamba, Ağustos 13, 2014

Textual description of firstImageUrl

Sinan Akçıl Hatırlasana Şarkı Sözleri 2014 - Sinan Akçıl Hatırlasana Ben En Özelim Şarkısı

SİNAN AKÇIL HATIRLASANA ŞARKISI 2014

sinan akçıl hatırlasana 2014, sinan akçıl yeni klibi hatırlasana çıktı, sinan akçılın yeni şarkısı hatırlasana sözleri, sinan akçıl 2014 hatırlasana klibi yayınlandı, sinan akçılınn yeni albümü 2014 hatırlasana sözleri
http://www.e-blogu.blogspot.com
Sinan Akçıl'ın yepyeni şarkısı Hatırlasana bomba gibi geliyor. Sinan akçıl'ın yeni şarkısı Hatırlasana klibi çok konuşulacak gibi. Nihat Odabaşı'nın çektiği klipte top model Valeriya Sinan akçıl'ı tıraş ediyor. Şarkının söz ve müziği Sinan Akçıl'a ait. İşte Sinan Akçıl'ın yeni şarkısı Hatırlasana şarkı sözleri...

SİNAN AKÇIL HATIRLASANA ŞARKI SÖZLERİ

Madem bizi kaldırdın
Bu aşkın uykusundan,
Şimdi nedir bu halin?
Bensizlik korkusundan..

Aşkın yeni hali nasıl iyi geldi,
Bu kadarı yetti tamam....
http://www.e-blogu.blogspot.com
Hatırlasana
Ben en özelim
Bu durumda niye döneyim
Bu kadar basit
Biraz da seni üzgün görelim
http://www.e-blogu.blogspot.com
Hatırlasana
Ben en özelim
Komik olma
Nasıl dönerim
Acımız eşit
Zannediyorsan buna gülerim

Sen gittikçe eksildin,
Aşkın rakamlarından,
Tamamlaman da çok zor,
Geri kalanlarından...

Aşkın yeni hali nasıl iyi geldi,
Bu kadarı yetti tamam....

Hatırlasana
Ben en özelim
Bu durumda niye döneyim
Bu kadar basit
Biraz da seni üzgün görelim

Hatırlasana
Ben en özelim
Komik olma
Nasıl dönerim
Acımız eşit
Zannediyorsan buna gülerim

Bir daha aşkı kandırma,
Şunu da iyi tut aklında,
Batıyor herkes bir gün
Ama mutlaka yeniden doğuyor

Hatırlasana...
Ben en özelim
Bu durumda niye döneyim
Bu kadar basit
Biraz da seni üzgün görelim

Hatırlasana
Ben en özelim
Komik olma
Nasıl dönerim
Acımız eşit
Zannediyorsan buna gülerim
http://www.e-blogu.blogspot.com
Hatırlasana...

Söz ve Müzik: Sinan Akçıl

sinan akçıl hatırlasana ben en özelim şarkısı 2014, sinan akçıl madem bizi kaldırdın bu aşkın uykusundan şarkısının sözleri, hatırlasana 2014 sözleri, sinan akçıl şarkı sözleri hatırlasana, sinan akçıl aşkın yeni hali nasıl iyi geldi sözleri, 2014 sinan akçıl hatırlasana klibinde kim oynuyor,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için Beni bilgilendir kutucuğuna tıklayabilirsiniz.