Çarşamba, Eylül 10, 2014

Textual description of firstImageUrl

İBRAHİM TATLISES - YALNIZIM DOSTLARIM ŞARKI SÖZÜ

İBRAHİM TATLISES-YALNIZIM DOSTLARIM ŞARKI SÖZÜ...

Yalnızım Şarkısı - İbrahim Tatlıses
Çekmediğim dertler, çile kalmadı.
Feryatsız gündüzüm, gecem olmadı.

Ağlamadık sokak, köşe kalmadı.
Yalnızım dostlarım, yalnızım yalnız.

O eski halimden eser yok şimdi.
Izdırap içinde yorgunum şimdi.
Tutun kollarımdan düşerim şimdi.
Yalnızım dostlarım, yalnızım yalnız.

Neler gördüm neler, geldi başıma.
Düşe kalka geldim ben bu yaşıma.
Tutup da kaldırın Allah aşkına.
Yalnızım dostlarım, yalnızım yalnız.

İbrahim Tatlıses 2014 yılında çıkardığı Tatlıses Klasiği/Ele Ne? albümündeki şarkılar şöyle;

01-Ele Ne? Şarkı Sözü için TIKLA >
02-Beyaz Mendil Şarkı Sözü için TIKLA >
03-Kal Benim İçin Şarkı Sözü için TIKLA >
04-Yalan Şarkı Sözü için TIKLA >
05-Mutlu Ol Yeter Şarkı Sözü için TIKLA >
06-Yalnızım Şarkı Sözü için TIKLA >
07-Yorgun Şarkı Sözü için TIKLA >
08-Bir Kulunu Çok Sevdim Şarkı Sözü için TIKLA >
09-Yıkılmışım Ben Şarkı Sözü için TIKLA >
10-Rojin Şarkı Sözü için TIKLA >

ibrahim tatlıses şarkıları,yalnızım dostlarım yalnızım şarkısı, ibrahim tatlıses şarkı sözleri, ibrahim tatlıses yalnızım dostlarım, ibrahim tatlıses o eski halimden eser yok şimdi şarkısı, ibrahim tatlıses çekmediğim dertler çile kalmadı şarkısının sözleri,şarkı sözleri ibrahim tatlıses yalnızım dostlarım,yeni-sarkisozleri.blogspot.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için Beni bilgilendir kutucuğuna tıklayabilirsiniz.