Perşembe, Eylül 18, 2014

Textual description of firstImageUrl

Kaderimin Yazıldığı Gün Dizisi Şiiri - Kaderimin Yazıldığı Gün Dizisi Fragmanında Okunan Şiir

kaderimin yazıldığı gün
KADERİMİN YAZILDIĞI GÜN ŞİİRİ
kaderimin yazıldığı gün dizisi, özcan denizin yeni dizisi kaderimin yazıldığı gün dizisi, kaderimin yazıldığı gün dizisi fragmanında okunan şiir, kaderimin yazıldığı gün fragmandaki şiiri kim okuyor

Star TV'nin yeni dizisi Kaderimin Yazıldığı Gün dizisinin ilk fragmanı yayınlandı. Özcan Deniz ve Hatice Şendil gibi oyuncuların yer aldığı dizinin fragmanı daha şimdiden çok beğenildi. Yeni sezonun en iddialı dizilerinden olan Kaderimin Yazıldığı Gün konusu kadar müzikleri ile de beğenilecek gibi. Dizinin tanıtım fragmanında okunan şiir daha doğrusu dizinin hikayesi çok beğenildi. Biz de e-blogu olarak hem şiiri hem de dizinin ilk fagmanını sizler için yayınladık. İşte o şiir...

Kaderimin Yazıldığı Gün dizisinin fragmanında okunan şiir...

Aşk, yeryüzündeki o en büyülü duygunun çocuğu değilim ben
Çünkü, aşka sebep olan beni, benim doğmamı bir soyun devamı, Yörükhan ailesinin hanedanlığı için istediler.
Oysa benimle birlikte büyük
 tutkulu bir aşk doğacaktı
İki annem var benim
Birisi beni babam için istedi, babama duyduğu aşk için
http://www.e-blogu.blogspot.com.tr
Diğeri o bana sebep olan sevdasını benimle birlike içinde büyüten...
Kader akmasına engel olunamayan akarsuya benzer,
Babam ve annemin aşkı da öyle oldu.
Doğduğu kaynaktan coşkuyla kavuşmak isteyen ırmaklar misali...

Kaderimin Yazıldığı Gün dizisinin tanıtım fragmanındaki bu sözleri okuayan kim bilmiyoruz.

Özcan Deniz'in yeni dizisi Kaderimin Yazıldığı Gün dizisi oyuncularına buradan, Dizinin tanıtım fragmanına da buradan bakabilirsiniz...

Kaderimin yazıldığı gün dizisi ekim ayı gibi ekranlarda olacak. Dizinin yayın günü ve saati şimdilik bilinmiyor...

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için Beni bilgilendir kutucuğuna tıklayabilirsiniz.