Cuma, Eylül 05, 2014

Kiraz Mevsimi 9.Bölümde Çalan Papatya Gibisin Beyaz ve İnce Şarkı Sözleri

KİRAZ MEVSİMİ 9.BÖLÜMDE ÇALAN ŞARKI

Kiraz Mevsimi dizisi 9.bölümü 5 eylül 2014 Cuma akşamı yayınlandı. 5 eylülde yayınlanan Kiraz Mevsimi dizisinin yeni bölümünde Ayaz dans ederken çalan şarkı izleyicilerin dikkatini çekti. 5 bölümde çalan şarkı Tanju Okan'ın Papatya Gibisin şarkısıydı. İşte o şarkı...

Kiraz Mevsimi dizisinin yeni bölümü 5 eylül akşamı yayınlandı. 9 bölümünde özellikle Ayaz2ın dans ettiği şarkı çok beğenildi. Eskilerden bir şarkı olan Papatya Gibisin şarkı sözleri şöyle,

TANJU OKAN- PAPATYA GİBİSİN SÖZLERİ
Papatya gibisin beyaz ve ince,
Eziliyor ruhum seni görünce,
İsmin dudaklarımı yakıyor neden,
Nedir bu çektiğim senin elinden,
Yalvarırım sana gel üzme beni,
İnan bana çok seviyorum seni,
Gel kollarıma artık bekliyorum,
Papatyam seni özlüyorum,
Neden sanki öyle dudak büküyorsun,
Yoksa açık söyle hiç mi sevmiyorsun,
Sana soruyum neden susuyorsun,
Bana bu sevgiyi çok mu görüyorsun,
Bilsem söyler miydim gizli hislerimi,
Keşke görmeseydim gülen gözlerini,
Biliyorum fakat sende seviyorsun,
Anladım çapkınca naz ediyorsun,
Neden sanki öyle dudak büküyorsun,
Yoksa açık söyle hiç mi sevmiyorsun,
Sana soruyorum neden susuyorsun,
Bana bu sevgiyi çok mu görüyorsun,
Bilsem söyler miydim gizli hislerimi,
Keşke görmeseydim gülen gözlerini,
Biliyorum fakat sende seviyorsun,
Anladım naz ediyorsun...

kiraz mevsimi 9.bölümde çalan şarkılar, kiraz mevsimi papatya gibisin sözleri 5 eylül, 5 eylül kiraz mevsimi 9.bölüm papatya gibisin beyaz ve ince sözleri, papatya gibisin beyaz ve ince şarkı sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için Beni bilgilendir kutucuğuna tıklayabilirsiniz.