Cuma, Eylül 12, 2014

SELİM GÜLGÖREN - ADIM ADIM ŞARKI SÖZÜ

SELİM GÜLGÖREN - ADIM ADIM ŞARKI SÖZÜ...

Adım Adım Şarkısı - Selim Gülgören

Kapında aşığındı nice sevdalar
Hiç açamadın bakmadın bile aralıklardan
Sadece avundum senden kalanla
Çok hasar aldım iyileşemedim geçmedi yaram

Geceden gündüze sensiz çıkamadım
Kaç yıl geçirdim ardından sayamadım
Kapıldım karanlığa gidiyorum
Sona varıyorum sanki adım adım

Geceden gündüze sensiz çıkamadım
Kaç yıl geçirdim ardından sayamadım
Kapıldım karanlığa gidiyorum
Sona varıyorum sanki adım adım

Kaç kere taşındım adres sormadan
Kendimi yeni-sarkisozleri.blogspot unuttum
Sen bi kere bile çıkmadın aklımdan
Durmadan ne duydun çektiğim azaptan
Hiç başaramadım
Her gece ağladım gittin ardından

Doldurdum boşalttım kadehleri
Siler diye geçmişten kalan izleri
Diner diye bana yaşattığın bu ızdırap
Yaktım sana ait ne varsa her şeyi

http://www.yeni-sarkisozleri.blogspot.com.tr..

selim gülgören şarkı sözleri, 2014 selim gülgören şarkı sözü, selim gülgören adım adım şarkı sözü, selim gülgören adım adım sözleri, selim gülgören yeni şarkısı adım adım sözleri, şarkı sözleri selim gülgören, selim gülgören yeni albümü şarkıları, 2014 şarkıları,yeni-sarkisozleri.blogspot.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için Beni bilgilendir kutucuğuna tıklayabilirsiniz.