Cuma, Eylül 12, 2014

Textual description of firstImageUrl

SERAR ORTAÇ - BEREKETSİZ ŞARKI SÖZÜ

SERDAR ORTAÇ-BEREKETSİZ ŞARKI SÖZÜ...

Bereketsiz Şarkısı - Serdar Ortaç
Sevmek ayrı bir dert, sevmemek ayrı
Aşk bir anda biter mi güzelim gerçek olsaydı
Korkmuyorum ayrılıktan sen de korkma sakın
Belki aşk için vakit erken belki çok da yakın

Konuşarak halledemezsek
O zaman küser ayrılırız biz
Güzelim aşk çok yürek ister
Sende aşklar bereketsiz
http://www.yeni-sarkisozleri.blogspot.com.tr
Serdar Ortaç'ın 2014 yılında çıkardığı Bana Göre Aşk albümünde 14 şarkı yer alıyor. İşte Serdar Ortaç'ın Bana Göre Aşk albümündeki şarkılar...

01- Tanrım Şarkı Sözü için TIKLA >
02- Bana Göre Aşk Yok Şarkı Sözü için TIKLA >
03- Bereketsiz Şarkı Sözü için TIKLA >
04- Acılarımız bir
05- Hasret
06- Şantaj
07- Bana senin gibi aşk mı lazım
08- Unutursun
09- İzin ver aşkım
10- Aklım kalbime dost
11- Sefa
12- Bilmediğim yerdesin
13- Arıyorum
14- Kadınım

serdar ortaç şarkı sözleri, 2014 serdar ortaç şarkı sözü, serdar ortaç bereketsiz şarkı sözü, serdar ortaç bereketsiz sözleri, serdar ortaç yeni şarkısı bereketsiz sözleri, şarkı sözleri serdar ortaç, serdar ortaç bana göre aşk albümü şarkıları, yeni-sarkisozleri.blogspot.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için Beni bilgilendir kutucuğuna tıklayabilirsiniz.