Perşembe, Ekim 16, 2014

Textual description of firstImageUrl

Bu Tarz Benim 16 Ekim 2014, Bu Tarz Benim Yeni Bölüm Kıyafetler, Kimler Yıldız Aldı

bu tarz benim
BU TARZ BENİM YENİ BÖLÜM 16 EKİM 2014
bu tarz benim 16 ekim neler oldu, bu tarz benim yeni bölüm 16 ekim, bu tarz benim yeni bölümünde neler oldu, bu tarz benimde 16 ekim kim ne giydi...

BU TARZ BENİM KİM ELENDİ 18 EKİM 2014 TIKLA >>>
Show Tv'nin sevilen yarışması Bu Benim Tarzım'ın 5.haftasında 28.bölümü 16 Ekim 2014 Perşembe günü yayınlanacak. Bir önceki bölüm yani 15 ekim 2014 27.bölümde olanlar için tıkla >>> Bu tarz benimde geçtiğimiz hafta yani 4.hafta elenen isim Sara Koçoğlu olmuştu. Bakalım bu hafta Bu Tarz Benim yarışmasında kimler nasıl giyinecek ve jüri üyelerinden yıldız alabilecek mi? Eleme gecesi bakalım bu hafta kim elenecek?

Bu Tarz Benim yarışmasının önceki bölümünde Nur Bozar'a yüklenen Ayşenur Balcı ve Ayşegül Melisa Doğan, Nur Bozar'ıngizlice video kaydını yaptıklarını itiraf ettiler ve Nur Bozar'ın da kendilerinin jüri üyeleri hakkınd akonuşurken ses kaydını alıp tehdit ettiğini iddia ettiler. Güne damgasını vuran bu olay daha çok konuşulacak gibi. Bakalım yeni bölümde neler yaşanacak...Program yayınlanınca yazımızda paylaşacağız...
http://e-blogu.blogspot.com/
SİZCE NUR BOZAR MI HAKLI YOKSA DİĞERLERİ Mİ? 
YORUM YAP!...
Bu tarz benim yarışmasında hararetli tartışmada kimi haklı buluyorsunuz? Nur Bozar'ı mı, Ayşegül'ü mü, Ayşenur Balcı'yı mı? Yorum yaparak düşüncelerini paylaş...

Bu Tarz Benim yarışmasında 28.bölüm 16 ekim 2014 Perşembe günü hangi yarışmacı ne giydi, kimler yıldız aldı, kimler jürinin beğenisini kazandı. Kimler kavga etti, kimler ağladı... Hepsi yazımızın devamında... İsterseniz aşağıda bulunan yarışmacı sayfalarına tıklayarak sevdiğiniz yada sevmediğiniz yarışmacılar hakkında yorum yabilirsiniz. Bu Tarz Benim Nur Bozar için TIKLA >>> 

Bu Tarz Benim yeni bölümü 16 ekim Perşembe günü yayınlanacak. Yeni bölümde bakalım yarışmacılar nasıl giyinecekler, ne giyecekler...
http://e-blogu.blogspot.com/
16 Ekim Bu Tarz Benim Yarışmacıları Kıyafetleri:
[güncellenecek]...

Her bölümü yarı tartışma ile geçen Bu Tarz Benim de bakalım yeni bölümde yarışmacılar neler giyip ne konuda tartışacaklar. Özellikle Ayşegül, Ayşenur ve Nur arasıda geçen hararetli tartışma ile Tuğçe Ergişi'nin sürekli ağlaması bu tarz benim de olay yaratıyor. 16 Ekim Bu Tarz Benimde bakalım jüri üyeleri kimleri beğenecek. hep birlikte göreceğiz. Siz de yarışmacılar ile ilgili düşüncelerinizi YORUM bölümünden paylaşabilirisniz...

Siz hangi yarışmacıyı destekliyorsunuz?

Bu Tarz Benim Yarışmacıları
nur bozar Bu Tarz Benim Nur Bozar
ayşenur balcıBu Tarz Benim Ayşenur Balcı
gizem güler Bu Tarz Benim Gizem Güler
aycan-nurcan şencan Bu Tarz Benim Aycan-Nurcan Şencan
Bu Tarz Benim Ayşegül Melisa Doğan
ezgi baylar Bu Tarz Benim Ezgi Baylar
http://e-blogu.blogspot.com.tr/2014/10/bu-tarz-benim-melek-balkan-kimdir.html Bu Tarz Benim Melek Balkan
özlem özden Bu Tarz Benim Özlem Özden
tuğçe ergişi Bu Tarz Benim Tuğçe Ergişi
http://e-blogu.blogspot.com.tr
Bu Tarz Benim Elenen Yarışmacıları:
Bu Tarz Benim 5.Hafta Elenen Yarışmacı: Melek Balkan
Bu Tarz Benim 4.Hafta Elenen Yarışmacı: Sara Ayşem Koçoğlu
Bu Tarz Benim 3.Hafta Elenen Yarışmacı: Buse Doğanay
Bu Tarz Benim 2.Hafta Elenen Yarışmacı: Gizem Kayaalp
Bu Tarz Benim 1.Hafta Elenen Yarışmacı: Esra Özüver

bu tarz benim yeni bölüm, bu tarz benim kim elendi, bu tarz benim 16 ekim kimler yıldız aldı, bu tarz benim gizem güler 16 ekim kıyafetleri, bu tarz benim 16 ekim nur bozar, bu tarz benim ayşenur balcı 16 ekim giydiği kıyafetler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için Beni bilgilendir kutucuğuna tıklayabilirsiniz.