Pazartesi, Ekim 20, 2014

Textual description of firstImageUrl

Bu Tarz Benim 20 Ekim 2014, Bu Tarz Benim Yeni Bölüm Kıyafetler, Kimler Yıldız Aldı

bu tarz benim
BU TARZ BENİM YENİ BÖLÜM 20 EKİM 2014
bu tarz benim 20 ekim neler oldu, bu tarz benim yeni bölüm 20 ekim, bu tarz benim yeni bölümünde neler oldu, bu tarz benimde 20 ekim kim ne giydi, 20 ekim bu tarz benim kıyafetleri

Show Tv'nin en sevilen yarışması Bu Tarz Benim'de 6. haftanın ilk bölümü 20 ekim 2014 Pazartesi günü yayınlandı. Hafta için hergün saat 16.00 da başlayan Bu Tarz Benim yarışmasının yeni haftada kaldığı yerden devam ediyor. Bildiğiniz gibi yarışmanın 5. elemesi geçtiğimiz hafta 18 ekim 2014 cumartesi gecesi gerçekleşti. Bu Tarz Benimde bu hafta elenen isim MELEK BALKAN oldu. Bakalım bu hafta kim elennecek. 20 Ekim Bu Tarz Benim'de bakalım kimler yıldız alacak, kimler beğenilecek, kimler eleştirilecek, Bakalım kim ne giymiş. Hepsi yazımızın devamında...İşte 20 ekim bu tarz benimde kıyafetler ve olaylar...

BU TARZ BENİM 20 EKİM 2014 PAZARTESİ 31.BÖLÜM

Bu Tarz Benim yarışmasının 31.bölümü 20 Ekim 2014 Pazartesi günü hangi yarışmacı ne giydi, jüriten tam not alanlar kimler, kimler yıldız alabilidi. İşte günün kıyafetleri

20 ekim bu tarz benim kıyafetler...
Bu Tarz Benim 20.10.2014 Gizem Güler Kıyafetleri: Siyah büstiyer, füme kiloş mini etek, siyah kalın bantlı sitiletto ayakkabı, siyah çanta, çiyah oje ile jüri karşısına çıktı.
 
Bu Tarz Benim 20.10.2014 Özlem Özden Kıyafetleri: Leopar desenli bluz, mini kiloş kırmızı etek, siyah platformlu ayakkabı ile jüri karşısına çıktı.
http://e-blogu.blogspot.com.tr
Bu Tarz Benim 20.10.2014 Ayşenur Balcı Kıyafetleri: Çizgili gömlek, gözlük, ekoseli kalem etek, siyah sırt çantası

Bu Tarz Benim 20.10.2014 Aycan-Nurcan Şencan Kıyafetleri:

Bu Tarz Benim  20.10.2014 Ayşegül Melisa Doğan Kıyafetleri: Kırmızı elbise, siyah küpe


Bu Tarz Benim 20.10.2014 Ezgi Baylar Kıyafetleri:Altın paletli, pullu tek omuz kısa elbise

Bu Tarz Benim 20.10.2014 Tuğçe Ergişi Kıyafetleri:Sarı elbise

Bu Tarz Benim 20.10.2014 Nur Bozar Kıyafetleri:


Bu Tarz Benim Yarışmacıları
nur bozar Bu Tarz Benim Nur Bozar
ayşenur balcıBu Tarz Benim Ayşenur Balcı
gizem güler Bu Tarz Benim Gizem Güler
aycan-nurcan şencan Bu Tarz Benim Aycan-Nurcan Şencan
Bu Tarz Benim Ayşegül Melisa Doğan
ezgi baylar Bu Tarz Benim Ezgi Baylar
özlem özden Bu Tarz Benim Özlem Özden
tuğçe ergişi Bu Tarz Benim Tuğçe Ergişi
http://e-blogu.blogspot.com.tr
Bu Tarz Benim Elenen Yarışmacıları:
Bu Tarz Benim 5.Hafta Elenen Yarışmacı: Melek Balkan
Bu Tarz Benim 4.Hafta Elenen Yarışmacı: Sara Ayşem Koçoğlu
Bu Tarz Benim 3.Hafta Elenen Yarışmacı: Buse Doğanay
Bu Tarz Benim 2.Hafta Elenen Yarışmacı: Gizem Kayaalp
Bu Tarz Benim 1.Hafta Elenen Yarışmacı: Esra Özüver
http://e-blogu.blogspot.com.tr
bu tarz benim yeni bölüm, bu tarz benim kim elendi, bu tarz benim 20 ekim kimler yıldız aldı, bu tarz benim gizem güler 20 ekim kıyafetleri, bu tarz benim 20 ekim nur bozar, bu tarz benim ayşenur balcı 20 ekim giydiği kıyafetler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için Beni bilgilendir kutucuğuna tıklayabilirsiniz.