Salı, Ekim 21, 2014

Textual description of firstImageUrl

Bu Tarz Benim 21 Ekim 2014, Bu Tarz Benim Yeni Bölüm Kıyafetler, Kimler Yıldız Aldı

bu tarz benim
BU TARZ BENİM YENİ BÖLÜM 21 EKİM 2014
bu tarz benim 21 ekim neler oldu, bu tarz benim yeni bölüm 21 ekim, bu tarz benim yeni bölümünde neler oldu, bu tarz benimde 21 ekim kim ne giydi, 21 ekim bu tarz benim kıyafetleri

Show Tv'nin en sevilen yarışması Bu Tarz Benim'de 6. haftanın ikinci bölümü yani 32.bölüm 21 ekim 2014 Pazartesi günü yayınlandı. Hafta için hergün saat 16.00 da başlayan Bu Tarz Benim yarışmasının yeni haftada kaldığı yerden devam ediyor. Bildiğiniz gibi yarışmanın 5. elemesi geçtiğimiz hafta 18 ekim 2014 cumartesi gecesi gerçekleşti. Bu Tarz Benimde bu hafta elenen isim MELEK BALKAN oldu. Bakalım bu hafta kim elennecek. 21 Ekim Bu Tarz Benim'de bakalım kimler yıldız alacak, kimler beğenilecek, kimler eleştirilecek, Bakalım kim ne giymiş. Hepsi yazımızın devamında...İşte 21 ekim bu tarz benimde kıyafetler ve olaylar...

BU TARZ BENİM 21 EKİM 2014 SALI 32.BÖLÜM

Bu tarz benimin dünki bölümünde yarışmacılar yine kıyafetleri ile jüri karşısına çıktı ve yıldız almaya çalışmıştı. Geçtiğimiz hafta elenen isim Melek Balkan da canlı telefon bağlantısı yapmış ve ortalık yine kızışmıştı. Bakalım bugün kimler kavga edecek...Siz de desteklediğiniz yarışmacı ile ilgili yorum yapabilirsiniz...
Bu Tarz Benim yarışmasının 32.bölümü 20 Ekim 2014 Salı günü hangi yarışmacı ne giydi, jüriten tam not alanlar kimler, kimler yıldız alabilidi. İşte günün kıyafetleri...

21 ekim salı günü bu tarz benimde Ayşenur Balcı yarışmadan nefret ettiğini itiraf etti fakat jüri üyelerini çok sevdiği için devam ettiğini açıkladı. Ortam yine gerildi. Bu bölümde ağlayan Ayşegül Melisa Doğan oldu. Jüri üyesinin eleştiri oklarına maruz kalan Ayşegül Melisa Doğan gözyaşlarına boğuldu.Jüri üyelerinin Nur Bozar'ı koruduğunu söyleyen Ayşegül'e en büyük tepki jüri üyesi Nur'dan geldi...
Ayşenur Balcı 21 ekim yayınlanan bölümde şarkı söyledi...
Jüri üyesi Nur'un sahneye çağırdı Ayşenur BalcıAslı Güngör'ün Son Öpücük şarkısını söyşedi. "Sandın ki ne yaparsan yap yanındayım ben, Acıyı ihaneti taşımak zorundayım ben..."

21 ekim bu tarz benim kıyafetler...

Bu Tarz Benim 21.10.2014 Tuğçe Ergişi Kıyafetleri: Beyaz trençko, siyah ispanyol paça pantolon giymişti, Üç jüriden de tarzsın cevabı alan yarışmacı YILDIZ aldı.

Bu Tarz Benim 21.10.2014 Ezgi Baylar Kıyafetleri:Lacivert kot ceket, beyaz bluz, gri şal, lacivert bol paça pantolon ve topuklu ayakkabı ile jüri karşısına çıktı. Üç jüriden de TARZ DEĞİLSİN cevabı aldı.

Bu Tarz Benim 21.10.2014 Ayşenur Balcı Kıyafetleri: Siyah, belden altın renk kemer detaylı, yakası açık altı fermuar, fileli etek detaylı  elbise, dore ayakkabı, altın sarısı küpe, Altın renkte zincirli çanta ile çıktı. Üç jürinin de beğendiği yarışmacı YILDIZ almayı başardı.
 
Bu Tarz Benim 21.10.2014 Nur Bozar Kıyafetleri: Siyah uzun önden yırtmaçlı boğazdan askı kadife abiye elbise, siyah küçük çanta, siyah ayakkabı giydi. Üç jürinin de beğenisini kazanan Nur YILDIZ aldı.

Bu Tarz Benim 21.10.2014 Ayşegül Melisa Doğan Kıyafetleri: Siyah salaş tişört, gri yüksek bel pantolon, siyah kemer, siyah bot ile jüri karşısına çıktı. Üç jürinin de beğenmediği Ayşegül yıldız alamadı. TARZ DEĞİLSİN cevabı aldı.

Bu Tarz Benim 21.10.2014 Gizem Güler Kıyafetleri: Siyah ceket, beyaz kısa badi, mavi jean pantolon, kalın bantlı stiletto ayakkabı giymiş. Üç jüriden de tarzsın cevabı aldı ve YILDIZ aldı.
 
Bu Tarz Benim 21.10.2014 Özlem Özden Kıyafetleri:Gri fermuarlı tayt pantolon, kolları gümüş işlemeli uzun ceket, siyah tişört giydi. Üç jürinin de beğendiği yarışmacı YILDIZ aldı.
http://e-blogu.blogspot.com.tr
Bu Tarz Benim 21.10.2014 Aycan-Nurcan Şencan Kıyafetleri: Aycan pembe kısa bluz, dore kısa etek, Nurcan pembe ceket, pembe etek ve gece mavisi ayakkabı ile sahneye çıktı. Üç jürinin de beğenmediği ikizler bugümn yıldız alamadılar. TARZ DEĞİLSİN cevabı aldılar.



Bu Tarz Benim Yarışmacıları
nur bozar Bu Tarz Benim Nur Bozar
ayşenur balcıBu Tarz Benim Ayşenur Balcı
gizem güler Bu Tarz Benim Gizem Güler
aycan-nurcan şencan Bu Tarz Benim Aycan-Nurcan Şencan
Bu Tarz Benim Ayşegül Melisa Doğan
ezgi baylar Bu Tarz Benim Ezgi Baylar
özlem özden Bu Tarz Benim Özlem Özden
tuğçe ergişi Bu Tarz Benim Tuğçe Ergişi
http://e-blogu.blogspot.com.tr
Bu Tarz Benim Elenen Yarışmacıları:
Bu Tarz Benim 5.Hafta Elenen Yarışmacı: Melek Balkan
Bu Tarz Benim 4.Hafta Elenen Yarışmacı: Sara Ayşem Koçoğlu
Bu Tarz Benim 3.Hafta Elenen Yarışmacı: Buse Doğanay
Bu Tarz Benim 2.Hafta Elenen Yarışmacı: Gizem Kayaalp
Bu Tarz Benim 1.Hafta Elenen Yarışmacı: Esra Özüver
http://e-blogu.blogspot.com.tr
bu tarz benim yeni bölüm, bu tarz benim kim elendi, bu tarz benim 21 ekim kimler yıldız aldı, bu tarz benim gizem güler 21 ekim kıyafetleri, bu tarz benim 21 ekim nur bozar, bu tarz benim ayşenur balcı 21 ekim giydiği kıyafetler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için Beni bilgilendir kutucuğuna tıklayabilirsiniz.