Salı, Ekim 14, 2014

Textual description of firstImageUrl

Bu Tarz Benim Yeni Bölümünde Neler Oldu 14 Ekim 2014

bu tarz benim
BU TARZ BENİM YENİ BÖLÜM 14 EKİM 2014
bu tarz benim 14 ekim neler oldu, bu tarz benim yeni bölüm 14 ekim, bu tarz benim yeni bölümünde neler oldu, bu tarz benimde 14 ekim kim ne giydi...

BU TARZ BENİM KİM ELENDİ 18 EKİM 2014 TIKLA >>>
Show Tv'nin sevilen yarışması Bu Benim Tarzım'ın 5.haftasında 26.bölümü 14 Ekim 2014 Salı günü yayınlanacak. Bu tarz benimde geçtiğimiz hafta yani 4.hafta elenen isim Sara Koçoğlu olmuştu. Bakalım bu hafta Bu Tarz Benim yarışmasında kimler nasıl giyinecek ve jüri üyelerinden yıldız alabilecek mi? Eleme gecesi bakalım bu hafta kim elenecek?

Jüri Üyeliğini İvana Sert, Nur Yerlitaş ve Kemal Doğulu'nun yaptığı, sunuculuğunu da Öykü Serter'in üstlendiği Bu Tarz Benim yarışmasında geçen hafta eleme heyecanı yaşandı. Jüri üyeleri Ayşenur Balcı ve Tuğçe Ergişi'yi koruma altına aldı. Yarışmacılar ise elenmesi için Nur Bozar'ı seçtiler. Bu Tarz Benim jüri üyelerinin oylamasında ise en az puanı alan isim Sara Koçoğlu'ydu. Nur Bozar ve Sara Koçoğlu arasında seçim yapan jüri Sara Koçoğlu'nu eledi... Bakalım bu hafta Bu Tarz Benimde elenen isim kim olacak?..

Bu tarz benim 5.hafta 25.bölüm 13 Ekim 2014 Pazartesi için TIKLA >>>

Bu Tarz Benim yeni bölümü 14 ekim Salı günü yayınlanacak. Yeni bölümde bakalım yarışmacılar nasıl giyinecekler, ne giyecekler...
http://e-blogu.blogspot.com.tr
14 Ekim Bu Tarz Benim Yarışmacıları Kıyafetleri:

Özlem Özden, 14 ekim 2014 Salı günü Pembe, arkası kalp detaylı kiloş elbise ve gece mavisi stiletto ayakkabı giydi, Üç jüriden de tarz değilsin cevabı aldı ve günü yıldızsız tamamladı.
Nur Bozar, 14 Ekim 2014 Salı günü Kırmızı salaş bir balıkçı yaka kazak, Lacivert bol paça pantolon giydi. Üç jüriden de tarz değilsin cevabı aldı ve günü yıldızsız tamamladı.
Melek Balkan, 14 ekim 2014 Salı günü beyaz salaş bir tişört, yüksek bel lacivert bol paça pantolon, gri palto ve hardal rengi ayakkabı ve hardal rengi çanta ile kombine ettiği kıyafeti ile jüri karşısına çıktı. İki  jüriden de tarz değilsin cevabı alan yarışmacı İvana Sertten tarzsın cevabı aldı ama günü yıldızsız tamamladı.
Aycan Nurcan Şencan, Nurcan Şencan  14 ekim 2014 Salı günü yeşil palto, siyah üstü tül puantiyeli elbise, bordo püsküllü küpe, uzun çorap çizme, siyah çanta, Aycan Şencan ise sırt dekolteli taşlı siyah abiye elbise, siyah çanta siyah ayakabı giydi. Üç jüriden de onay alan yarışmacılar yıldız aldılar.
Ezgi Baylar, 14 ekim 2014 Salı günü Mini siyah kolları yırtmaçlı içi mor detaylı elbise ile mor çanta ve siyah ayakkabı ile jüri karşısına çıktı. Üç jüriden tarzsın cevabı aldı ve yıldız kazandı.
Tuğçe Ergişi, 14 ekim 2014 Salı günü Beyaz göbeği açık kısa triko, yüksek bel jean, beyaz uzun askılı çanta ve kahverengi örgü kemer ile simli yüksek spor ayakkabı ile kombine etmiş. İvana Sert beğendi ama Nur Bozar ile Kemal Doğulu beğenmediği için yıldız alamadı.
Ayşegül Doğan, Siyah deri ceketi, kırmızı mavi ekoseli gömlek, beyaz tişört, siyah kiloş mini etek, siyah düz ayakkabı ve siyah büyük çanta.
Ayşenur Balcı, Bordo deri büstiyer, Ekosleli etek, bordo ayakkabı, bordo çanta. İvana Sert'ten onay alamasada yıldız aldı...
Gizem GülerDeri ceket, kırmızı gömlek, Jean ve siyah ayakkabı, siyah çanta. İvana Sert tarz  buldu fakat yıldızı alamadı.

Siz hangi yarışmacıyı destekliyorsunuz?

Bu Tarz Benim Yarışmacıları
nur bozar Bu Tarz Benim Nur Bozar
ayşenur balcıBu Tarz Benim Ayşenur Balcı
gizem güler Bu Tarz Benim Gizem Güler
aycan-nurcan şencan Bu Tarz Benim Aycan-Nurcan Şencan
Bu Tarz Benim Ayşegül Melisa Doğan
ezgi baylar Bu Tarz Benim Ezgi Baylar
http://e-blogu.blogspot.com.tr/2014/10/bu-tarz-benim-melek-balkan-kimdir.html Bu Tarz Benim Melek Balkan
özlem özden Bu Tarz Benim Özlem Özden
tuğçe ergişi Bu Tarz Benim Tuğçe Ergişi
http://e-blogu.blogspot.com.tr
Bu Tarz Benim Elenen Yarışmacıları:
Bu Tarz Benim 5.Hafta Elenen Yarışmacı: Melek Balkan
Bu Tarz Benim 4.Hafta Elenen Yarışmacı: Sara Ayşem Koçoğlu
Bu Tarz Benim 3.Hafta Elenen Yarışmacı: Buse Doğanay
Bu Tarz Benim 2.Hafta Elenen Yarışmacı: Gizem Kayaalp
Bu Tarz Benim 1.Hafta Elenen Yarışmacı: Esra Özüver

bu tarz benim yeni bölüm, bu tarz benim kim elendi, bu tarz benim 14 ekim kimler yıldız aldı, bu tarz benim gizem güler 14 ekim kıyafetleri, bu tarz benim 14 ekim nur bozar, bu tarz benim ayşenur balcı 14 ekim giydiği kıyafetler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için Beni bilgilendir kutucuğuna tıklayabilirsiniz.