Cuma, Şubat 07, 2014

Textual description of firstImageUrl

Benim Hala Umudum Var 07 Şubat 2014 izle

Benim Hala Umudum Var canlı izle, Benim Hala Umudum Var online izle, Benim Hala Umudum Var tek parça izle, Benim Hala Umudum Var İzle 07 Şubat 2014 indirmeden izle

Benim Hala Umudum Var

Tarih :07.Şubat.2014
Saat :23:45 - 02:00 (135 dakika)
Tür :Dizi (Dram)
Yönetmen :Nisan Akman
Oyuncular :Berk Oktay, Gizem Karaca, Şükrü Özyıldız, Sermin Hürmeriç
Özet :İstanbul'da annesi, kız kardeşi, üvey babası ve üvey kardeşleri ile birlikte yaşayan, Umut'un öyküsü...

Hayatını üvey babası ve üvey abisinin baskıcı tutumları altında evden işe işten eve düzeninde yaşayan bir kız olan Umut ile hayatını zengin ailesinin tek çocuğu olmanın verdiği rahatlık ve ayrıcalıklar ortamında yaşayan Ozan'ın yaşamları bir partide tanıştıktan sonra tamamen değişir. Ozan ilk görüşte aşık olduğu Umut'la yakınlaşabilmek için gerçek kimliğini saklayarak Umut'un çalıştığı kuaför salonunda çalışmaya başlar. Başlarda Ozan'a mesafeli davranan Umut zaman içinde Ozan'ın kendisine olan ilgisine ve kendisi için yaptıklarına kayıtsız kalamaz ve ona aşık olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için Beni bilgilendir kutucuğuna tıklayabilirsiniz.