Çarşamba, Temmuz 02, 2014

Textual description of firstImageUrl

SERDAR ORTAÇ ACILARIMIZ BİR ŞARKI SÖZLERİ 2014

serdar ortaç acılarımız bir şarkısı
SERDAR ORTAÇ ACILARIMIZ BİR ŞARKI SÖZLERİ 2014
Serdar Ortaç Bereketsiz Şarkısının Sözleri


Serdar Ortaç'ın 2014 imzalı Bana Göre Aşk albümü kısa süre önce yayınlandı. Albümdeki tüm şarkılar dinlenmeye değer. Serdar Ortaç'ın pop türündeki şarkıları ve farklı tarzıyla yine gözde albümler arasına girdi. Biz de eblogu.blogspot.com.tr olarak şarkıları dinledik ve sözlerini sizler için yazdık.İşte Bana Göre Aşk albümünde yer alan şarkılardan biri olan "Acılarım Bir" şarkısının sözleri

SERDAR ORTAÇ - ACILARIMIZ BİR ŞARKI SÖZLERİ

Bir yağmur olsam göklerde
Bir deniz olsam
Ele güne sorup anlaşsak ve ben
Mesut olsam

Bir yağmur olsam göklerde
Bir deniz olsameblogu.blogspot.com
Ele güne sorup anlaşsak ve ben
Mesut olsam

Yüreğim acılara körebe gibi
Yolunu bulamadı göçebe gibi
Sen onu acıtanı gençliğine ver
Sonrada oku bana talebe gibi

Acılarımız biryazılarımız
Daha niye kurumadı yaralarımız
Yer yüzüne fazla bile anılarımız
Bir arada yaşamanın çok nedeni var



serdar ortaç acılarımız bir şarkı sözleri 2014, serdar ortaç acılarımız bir şarısının sözleri, serdar ortaç acılarımız bir şarkısı 2014, serdar ortaç acılarımız bir sözleri, serdar ortaç acılarımız bir , serdar ortaç bana göre aşk albümündeki acılarımız bir şarkısı, serdar ortaç yeni albüm şarkıları, serdar ortaçın yeni albümündeki şarkıların sözleri, serdar ortaç acılarımız bir şarkısının sözleri 2014

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için Beni bilgilendir kutucuğuna tıklayabilirsiniz.