Çarşamba, Temmuz 02, 2014

Textual description of firstImageUrl

SERDAR ORTAÇ HASRET ŞARKI SÖZLERİ 2014

serdar ortaç hasret şarkısı
SERDAR ORTAÇ HASRET ŞARKI SÖZLERİ 2014

Serdar Ortaç Hasret Şarkısının Sözleri

Serdar Ortaç'ın yeni albümü mayıs ayında müzik severlerle buluştu. Albümün şarkıları birbirinden güzel olmuş. Bizde e-blogu.blogspot.com.tr olarak albümdeki şarkıların sözlerinin sizler için derledik. İşte Bana Göre Aşk'ın şarkılarından biri olan "Hasret" şarkısının sözleri

SERDAR ORTAÇ - HASRET ŞARKISI SÖZLERİ

Kıskanırım seni ben
Başkasıyla paylaşamam
Ekmeğimsin, suyumsun, canım,
Sen olmadan yaşayamam

Yine senden hiç haber yok
Başkasıyla eğlendin mi?
Yoksa gönlünü eblogu.blogspot.com kapatıp aşka
Benim gibi dellendin mi?

İlk defa özledim,
Ellerinden tutmayı
Kırk bin gece ağladım
Hiç sevmem abartmayı

Bırakın hasret kalbime vursun
Kapadım gönlümü aşklara karşı
Anılar bir gün benden hesap sorsun
Önümde diz çöküp anlat aşkı

serdar ortaç hasret şarkı sözleri 2014, serdar ortaç hasret şarısının sözleri, serdar ortaç hasret şarkısı 2014, serdar ortaç hasret sözleri, serdar ortaç hasret, serdar ortaç bana göre aşk albümündeki  hasret şarkısı, serdar ortaç yeni albüm şarkıları, serdar ortaçın yeni albümündeki şarkıların sözleri, serdar ortaç hasret şarkısının sözleri 2014

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için Beni bilgilendir kutucuğuna tıklayabilirsiniz.