Perşembe, Temmuz 03, 2014

Textual description of firstImageUrl

SERDAR ORTAÇ AKLIM KALBİME DOST ŞARKI SÖZLERİ 2014

serdar ortaç aklım kalbime dost şarkısı
SERDAR ORTAÇ AKLIM KALBİME DOST ŞARKI SÖZLERİ 2014

Serdar Ortaç Aklım Kalbime Dost Şarkısının Sözleri

Serdar Ortaç'ın yeni albümü mayıs ayında müzik severlerle buluştu. Albüm Serdar Ortaç'ın 20.yıl albümü olma özrlliğini taşıyor. Albümün şarkıları birbirinden güzel olmuş. Bizde e-blogu.blogspot.com.tr olarak albümdeki şarkıların sözlerinin sizler için derledik. İşte Bana Göre Aşk'ın şarkılarından biri olan "Aklım Kalbime Dost" şarkısının sözleri

SERDAR ORTAÇ - AKLIM KALBİME DOST ŞARKISI SÖZLERİ

Neşemiz gelsin eğer istersen
Ne de güzelsin gülümserken
Anılara bak, hatırladıkça,
Yeni baştan gül, ben ağladıkça

Baktım yalnızsın, şu kısa dünyada,
Çok ararmışsın, aşkı sokaklarda.
Sussamanlar mı, onu düşündüğümü,
Bir gün anlar mı, nasıl üzüldüğümü.

Olmaz olsun

Aklım kalbime dost olsaydı
Keşke seni görmez olaydı
Başka eblogu.blogspo.com yaşama sebebim yok
Keşke senisevmez olaydı

serdar ortaç aklım kalbime dost şarkısı 2014, serdar ortaç aklım kalbime dost sözleri,serdar ortaç aklım kalbime dost, serdar ortaç bana göre aşk albümündeki aklım kalbime dost şarkısı, serdar ortaç yeni albüm şarkıları, serdar ortaçın yeni albümündeki şarkıların sözleri, serdar ortaç aklım kalbime dost şarkısının sözleri 2014

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için Beni bilgilendir kutucuğuna tıklayabilirsiniz.