Perşembe, Temmuz 03, 2014

Textual description of firstImageUrl

SERDAR ORTAÇ BİLMEDİĞİM YERLERDESİN ŞARKI SÖZLERİ 2014

serdar ortaç bilmediğim yerlerdesin şarkısı
SERDAR ORTAÇ BİLMEDİĞİM YERLERDESİN ŞARKI SÖZLERİ 2014

Serdar Ortaç Bilmediğim Yerlerdesin Şarkısının Sözleri

Serdar Ortaç'ın yeni albümü mayıs ayında müzik severlerle buluştu. Albüm Serdar Ortaç'ın 20.yıl albümü olma özrlliğini taşıyor. Albümün şarkıları birbirinden güzel olmuş. Bizde e-blogu.blogspot.com.tr olarak albümdeki şarkıların sözlerinin sizler için derledik. İşte Bana Göre Aşk'ın şarkılarından biri olan "Bilmediğim Yerlerdesin" şarkısının sözleri

SERDAR ORTAÇ -BİLMEDİĞİM YERLERDESİN ŞARKISI SÖZLERİ

Seni sevdiğime bin pişmanım,
Kalpten sevmek bu mu söyle?
Senden bana bir ömrü boş yere verdim,
Sen beni eblogu.blogspot.com bıraktığına pişman.

Gözümün içine bakarak yalan söyledin sen
Çaresiz bekleyip deli oldum ben

Gözümün içine bakarak yalan söyledin sen
Çaresiz bekleyip deli oldum ben

Seni ne kadar çok aradım sordum sayısızca

Bilmediğim yerlerdesin, hasretinle yaşıyorum
Kahrolarak soruyorum kendime
Dönmemenin sebebini bu anlamsız sensizliği
Haykırarak söylüyorum, seni çok seviyorum.

serdar ortaç bilmediğim yerlerdesin şarkısı 2014, serdar ortaç bilmediğim yerlerdesin sözleri,serdar ortaç bilmediğim yerlerdesin, serdar ortaç bana göre aşk albümündeki bilmediğim yerlerdesin şarkısı, serdar ortaç yeni albüm şarkıları, serdar ortaçın yeni albümündeki şarkıların sözleri, serdar ortaç bilmediğim yerlerdesin şarkısının sözleri 2014

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için Beni bilgilendir kutucuğuna tıklayabilirsiniz.