Çarşamba, Temmuz 02, 2014

Textual description of firstImageUrl

SERDAR ORTAÇ BEREKETSİZ ŞARKI SÖZLERİ 2014

serdar ortaç bereketsiz şarkısı
SERDAR ORTAÇ BEREKETSİZ ŞARKI SÖZLERİ 2014
Serdar Ortaç Bereketsiz Şarkısının Sözleri


Serdar Ortaç'ın 2014 yeni albümünün adı Bana Göre Aşk. Serdar Ortaç'ın yeni albümü Bana Göre Aşk 24 Mayıs 2014 tarihinde yerini aldı. Serdar Ortaçın yeni albümünde toplam 24 şarkı bulunuyor. Bana Göre Aşk albümü Serdar Ortaç'ın 20. yılı özel albümü olma özelliğini de taşıyor. Bizde e-blogu.blogspot.com.tr olrak Serdar Ortaç'ın yeni albümündeki şarkıların sözlerini sizler için derledik. İşte Serdar Ortaç'ın Bana Göre Aşk Albümündeki Bereketsiz Şarkısı

SERDAR ORTAÇ - BEREKETSİZ ŞARKI SÖZLERİ

Sevmek ayrı bir dert
Sevmemek ayrı
Aşk bir anda biter mi güzelim
Gerçek eblogu.blogspot.com olsaydı

Korkmuyorum ayrılıktan
Sende korkma sakın
Belki aşk için vakit erken
Belki çokta yakın

Konuşarak halledemezsek
Ozaman küser ayrılız biz
Güzelim aşk yürek ister
Sende aşklar bereketsiz


serdar ortaç bereketsiz şarkı sözleri 2014, serdar ortaç bereketsiz şarısının sözleri, serdar ortaç bereketsiz şarkısı 2014, serdar ortaç bereketsiz sözleri, serdar ortaç bereketsiz , serdar ortaç bana göre aşk albümündeki bereketsiz şarkısı, serdar ortaç yeni albüm şarkıları, serdar ortaçın yeni albümündeki şarkıların sözleri, serdar ortaç bereketsiz şarkısının sözleri 2014

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için Beni bilgilendir kutucuğuna tıklayabilirsiniz.