Çarşamba, Temmuz 02, 2014

Textual description of firstImageUrl

YILDIZ TİLBE İŞİM OLMAZ ŞARKI SÖZLERİ 2014

yıldız tilbe işim olmaz şarkısı
YILDIZ TİLBE İŞİM OLMAZ ŞARKI SÖZLERİ 2014
Yıldız Tilbe İşim Olmaz Şarkı Sözleri

Yıldız Tilbenin "Şivesi Sensin Aşkın" isimli yeni albümü çıktı. Albüm yine Yıldız Tilbe imzalı şarkılarla dolu. Albüm 12 şarkıdan oluşuyor. Bizde e-bloğu.blogspot.com.tr olarak albümün şarkılarını ve şarkı sözlerini sizlerle paylaşmak istedik. İşte Yıldız Tilbe severler için Albümün şarkıları ve Sözleri. İşte Yıldız Tilbe'nin 2014 albümdeki İşim Olmaz şarkısının sözleri

YILDIZ TİLBE - İŞİM OLMAZŞARKI SÖZLERİ

Ne kadar çok uğraşsan da
Beni kırmaya çalışsan da
Senden ayrılmam mümkün değil
Yaaa

Bazen bana darıldığında
Telefonlara bakmadığında
Seni özlemek kolay değil
Yaaa

Olsun be güzelim olsun
Aşkın sağı solu belli olmaz
Ben aklımı seninle bozdum
Hiç kimseyle işim olmaz

Nefesinde yüzeceğim
Yüzümün kıyısına vurdukça
Sevdim yine seveceğim
Aşkın koynunda uyudukça
Aşkın koynunda uyandıkça

Ben kovaladıkça kaçsan da
Aşkımı eblogu.blogspot hafife alsan da
Varlığın binbir ömre bedel
Yaaa

Beni bazen anlamasan da
Canımı dağlayıp acıtsan da
Seni affetmek bile güzel
Yaaa

Söz: Yıldız Tilbe

yıldız tilbe işim olmaz şarkı sözleri 2014, yıldız tilbe işim olmaz şarısının sözleri, yıldız tilbe işim olmaz şarkısı 2014, yıldız tilbe işim olmaz sözleri, yıldız tilbe işim olmaz, yıldız tilbe şivesi sensin aşkın albümündeki sişim olmaz şarkısı, yıldız tilbe yeni albüm şarkıları, yıldız tilbenin yeni albümündeki şarkısların sözleri, yıldız tilbe işim olmaz şarkısının sözleri 2014

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için Beni bilgilendir kutucuğuna tıklayabilirsiniz.